ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 December 2011

aikkk....kata dah serah kat polis....la nie...SPRM nak tubuh pasukan khas siasat NFC.....nak kumpul bukti untuk hilangkan bukti kot...apa susah sangat tolak aje shahrizat dari tingkat 14 banggunan SPRM habis cerita...!!!

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menubuhkan satu pasukan khas bagi memberi penumpuan terhadap isu National Feedlot Centre (NFC).

Dalam satu kenyataan, SPRM berkata, pasukan yang diketuai oleh Pengarah Siasatan SPRM, Datuk Mustafar Ali telah dibentuk dan tindakan mengumpul bukti dan keterangan telah bermula sejak isu tersebut dilaporkan dalam Laporan Audit Negara 2010.

SPRM berkata, mereka memandang serius terhadap semua aduan yang dibuat dan akan mengambil tindakan tegas tanpa gentar dan pilih kasih.

"Sebahagian besar dari isu yang dibangkitkan dalam aduan terbaru ini telah pun diambil tindakan sewajarnya. Bagaimanapun, SPRM tidak boleh mendedahkan butiran siasatan yang sedang dijalankan selaras dengan peruntukan di bawah seksyen 29 [4] Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia 2009.

"Semua pihak diminta untuk memberi kerjasama sepenuhnya dengan tidak mempolitikan isu ini sehingga menimbulkan spekulasi yang boleh menjejaskan tindakan SPRM," katanya.

 

 

Sinar Harian

penyapu sial

kah kah kah...kata dah serah kat polis...apa sudah jadi...dapat wahyu baru...mau kumpul bukti...kasi hilang sama itu bukti...sudah lah rakyat dah ramai tau SPRM memang kaki penipu...sudah jadi pecacai...ada berani tolak shahrizat jatuh dari banggunan SPRM ka...??...

No comments:

Post a Comment