ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 December 2011

Hasan Ali Dan Nasha boleh Berambus Dari PAS Dan sertai Umno ....!!!!

 

Bekas pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Dr Hasan Ali yang menjadi tumpuan sejak kebelakangan ini termasuk berhubung desas-desus kemungkinan digugurkan daripada menjadi calon, boleh berambus dari  parti Islam itu dan menyertai Umno jika mahu...

Setiap orang ada hak untuk memihak parti yang mereka pilih..jadi berambus lah...dan jangan menyusahkan  sesiapa...jangan lupa bawak sekali  pondan islam dalam sekam  yang bernanah  nasharudin mat isa

Hasan , yang juga Exco Kerajaan Negeri Selangor pada Isnin lalu secara terbuka dan melampau mengumumkan kesediaan menerima jemputan daripada perdana menteri untuk membincangkan usaha menyatupadukan PAS dan Umno.

Katanya, beliau akan berbuat demikian dengan menggunakan Islam sebagai teras.

islam sebagai teras...???...macam bau pukimak dia gamaknya...cakap jangan berbelit...lidah keling pun ntah ntah lebih mulia dari kamu...

Tindakan beliau itu hanyalah untuk memperalatkan islam semata mata demi kepentingan  duniawi  dan diri sendiri dan amat wajar beliau di suruh  berambus aje dari menjadi parasit dalam parti yang beliau tumpangi selama ini .

Jika Hasan mau pun nasha keluar , PAS tidak perlu khuatir malah wajar  mengalu alukan. Apa nak heran PAS   pernah melalui banyak kehilangan dalam kepimpinan (sebelum ini), tetapi PAS terus bergerak.

Mereka mereka yang haramjadah ini  sepatutnya bersatu dan membangunkan parti. Tetapi  mereka  tergamak menghianati  perjuangan islam  , rakyat dan  parti, jadi amat wajar kita semua tidak perlu menahan bangsat  bangsat ini pergi...biarkan dia mampos di baham UMNOPORNO...boleh tumpang tanya  chua soi lek mana tahu ada scene  scene panas  yang boleh di isi oleh si lahabau ini..!!!

No comments:

Post a Comment