ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 December 2011

impian bapak anak haram tercapai...tak payah laksana pendidikan dan syariat islam...cukup dengan sekolah anak haram...Penghuni sekolah lahir 82 bayi anak haram...wajar berbin ali ketam....!!!

PIHAK pengurusan Sekolah Harapan dalam proses mendapatkan peruntukan untuk program pembesaran dan seterusnya dapat menerima lebih ramai penghuni. - Gambar hiasan

JASIN – Seramai 82 bayi telah selamat dilahirkan oleh para penghuni Sekolah Harapan, sebuah pusat pemulihan bagi remaja perempuan yang terlanjur sejak ia beroperasi di sini pada September tahun lalu.

Pengerusi sekolah berkenaan, Datuk Ab. Rahaman Ab. Karim berkata, daripada jumlah itu, bayi lelaki yang telah selamat dilahirkan ialah 53 orang manakala bakinya perempuan.

Katanya, seramai 64 bayi kini dipelihara oleh keluarga penghuni terbabit, 11 orang telah diserahkan kepada keluarga angkat, lima bayi masih bersama ibu masing-masing di sekolah berkenaan manakala seorang lagi dipelihara oleh ibu kandungnya yang telah berkahwin.

“Kami bersyukur kerana berjaya membantu menyelamatkan 82 nyawa bayi yang tidak berdosa sekali gus membendung gejala buang bayi.

“Apa yang lebih penting ibu bapa kepada penghuni sekolah ini sanggup menjaga cucu masing-masing walaupun anak itu dilahirkan di luar ikatan perkahwinan,” katanya ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

Menurutnya, sekolah itu setakat ini telah menerima 95 remaja dari seluruh negara dan pelbagai kaum sebagai penghuni.

“Walaupun kami menerima banyak permohonan daripada keluarga remaja perempuan yang terlanjur untuk mendapatkan perlindungan di sekolah ini, kami tidak dapat menerima semua kerana kemudahan yang ada hanya cukup untuk menampung 30 penghuni pada satu-satu masa.

kosmo

 

penyapu sial

nak selamatkan bayi ke nak selamatkan pendidikan dan syariat islam...cakap biar jujur dan jelas...kalau nak selamatkan pendidikan dan syariat islam...sekolah anak haram nie tak perlu...dan secara tak lansung...tak meramaikan lagi anak haram...

nampaknya UMNO suka benda benda haram ...mana PUKIDA dan PERKOSA...kata nak selamatkan umat melayu dan islam...apa mulut ko orang dah di sumbat dengan jubur najib atau lemas di hempap dek tetek rosmah ke..???

nie nak bagitau...sekolah anak haramjadah tu bukan membasmi penzinaan malah menanmbahkan lagi aktiviti haram macam tu...apa tidaknya..selesai buat 'projek' dapat hasil tuaian...tak mau bertanggungjawab campak aje kat sekolah macam tu...

kunun kunun dah selesai tanggung jawab....kat akhirat tau lah nanti...kat dunia tak amalkan pendidikan dan syariat islam...kat akhirat nanti dengan bapak bapak anak haram ali ketam sekali kena balun di neraka jahanam...