ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

01 December 2011

bila lembu betina shahrizat angkat kain tinggi tinggi ..celah burid pulak nampak


lembu gila sharizat angkat kain...makin di angkat...benda lain pulak terselak..baik baik nampak peha...akhirnya nampak celah celah burid...kah kah kah...!!!


 

lembu gila shahrizat sedang menjangkiti kuman penyakit gila kepada anak anak lembu ....!!!

 

Penyelewengan terbaru  DI DEDAHKAN membabitkan keluarga Menteri Pembangunan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Jalil.

Kali ini, pembongkaran  pembelian kereta mewah jenis Mercedes Benz berharga RM534,622 yang dibeli oleh keluarga Shahrizat pada 2009.

Wang berkenaan diperoleh daripada RM250 juta dana awam yang disalur Perbadanan Fidlot Kebangsaan (NFC), milik suami dan anak Ketua Wanita Umno itu.

Pada 9 Disember 2009, hampir dua tahun yang lepas, keluarga Shahrizat menggunakan wang NFC itu untuk membeli sebuah kereta Mercedes Benz CLS 350 CGI berharga RM534,622..

Kos penyelenggaraannya tiap-tiap bulan adalah lebih kurang RM20 ribu, itu maintainance dia saja. Itu kereta mewah yang digunakan keluarganya.Dana sebanyak RM3,363,507 turut disalurkan National Meat Lives Corporation (NMLC) untuk membeli dua bidang tanah di Putrajaya pada satu tarikh pada tahun 2009.

Turut  didedahkan 15 cek berjumlah RM455,423 yang dibayar untuk tujuan melancong ke luar negara seperti ke Indonesia dan Thailand.

Cek berkenaan dikeluarkan antara bulan Januari hingga Julai 2010 kepada Impian Global Networks Services (IGNS) yang menawarkan pakej percutian.

Kalau pegi semak akaun ini, tiap-tiap bulan ada pembayaran yang dibuat kepada ‘Impian Global Network Services’ (IGNS).Bila disiasat, di dapati IGNS ini ialah syarikat yang tawarkan pakej percutian, ke Bandung, Kuching, Phuket...

Selain itu, turut di dedahkan  pembayaran lebih setengah juta ringgit kepada syarikat Meatworks (singapore) Private Limited, milikan suami Shahrizat yang membekalkan daging kepada restoran di negara jiran.

Pendedahan terbaru itu muncul selepas Shahrizat bermatian mempertahankan dirinya daripada dikaitkan dengan skandal berkenaan, pada Perhimpunan Agung Umno hari ini.

Ingat ....Kalau dia singsing lengan, angkat kain.. kita akan dedah lagi lepas ni...

Dalam pada itu, kita  juga menuntut penjelasan Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin yang mempertahankan Shahrizat dengan menyatakan NFC tidak mungkin membuat perdagangan di Singapura.

Beruk khairy kata kita temberang sebab kata tak boleh eksport ke Singapura. (Tapi) kenapa pada 21 Julai 2010, NFC memindahkan sejumlah RM588, 585 secara terus ke akaun milik Meatworks (Singapore) Pte Ltd ?

Sedangkan Meatworks langsung tak ada kena mengena dengan NFC...

kd

 

penyapu sial

 

.macam ni aje yang di ldarjatkankan sebagai 'menteri' gaduh macam mafia...untuk pertahankan hak rakyat ke. dalam content tu tak nampak pun nak berjuang untuk rakyat...nampak macam nak pertahankan diri dan di sokong oleh suara suara wanita yang tak nampak pun.budaya sopan wanita melayu langsung'...eii..tak tau lah....inikah kebajikan wanita? inilah proses sosiolisazi yang memunahkan masyarakat dan menyerap generasi akan datang... insaflah...aku sedih sangat dengan 'golongan ni.. yang wanita tukang sorak tu...macam cerita pak kadok tau ka? menang sorak , diri tergadai maa.

macam anak anak lembu minta tetek dari ibunya yang kena penyakit lembu gila...kah kah kah...akhirnya jika tidak di cegah...anak anak lembu yang kesemua betina akan di jangkiti sama wabak penyakit gila lembu yang seekor ini...!!!

No comments:

Post a Comment