ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

06 December 2011

UMNO jadi pondan....PERKOSA pulak main wayang tarik tali dengan bintang lucah MCA...!!!!

Hudud: Perkasa gesa Soi Lek tarik balik kenyataan atau tunggu PRU-13

  

Pertubuhan pendesak hak orang Melayu, Perkasa mendakwa Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek celupar dan masih kabur mengenai undang-undang hudud apabila mendakwa pelaksanaan hukum Islam itu akan membawa kepada kemusnahan ekonomi negara dan binasa diri.

Sehubungan itu, Setiausaha Agung Perkasa Syed Hassan Syed Ali mahu Umno selaku parti teras Barisan Nasional (BN) “mengajar sikit mulut celupar” Presiden MCA yang tidak tahu hujung pangkal menyatakan hudud akan menjatuhan ekonomi Malaysia.

Kata Syed Hassan, Umno perlu menasihatkan Presiden MCA itu supaya menarik balik kenyataan salah mengenai hudud, yang dibuat pada satu forum di Wisma MCA semalam.

Dr Chua (gambar) dipetik berkata pelabur-pelabur akan meninggalkan Malaysia manakala negara akan berhadapan dengan “binasa diri” jika hukum hudud dilaksanakan di Malaysia.

Beliau melahirkan pandangan terbaru ini ketika polemik mengenai sistem perundangan Islam itu masih berterusan. Dua bulan lalu ketika kepimpinan PAS merayu kepada umum agar diberi peluang untuk melaksanakan hudud di Kelantan sebagai percubaan, Umno pula berkata kini bukan masa yang sesuai untuk berbuat demikian.

Dr Chua berkata sistem perundangan itu tidak adil kepada semua pihak khususnya ke atas kaum wanita selain mengenakan hukuman-hukuman kejam yang jelas bercanggah dengan konvensyen antarabangsa.

Bekas menteri kesihatan ini meramalkan bahawa pasaran saham akan jatuh antara 10 hingga 20 peratus jika hukum hudud digubal dan ia juga akan memberi kesan ke atas kewangan pelabur-pelabur tempatan.

“Apabila kesemua sektor ekonomi berhadapan dengan kesan, semua rakyat Malaysia tidak kira agama akan mengalami kesannya,” kata beliau lagi.

Justeru Perkasa, tegas Syed Hasan, tidak minta Dr Chua mohon maaf kerana sedar beliau tidak faham tetapi perlu menarik balik kenyataannya dengan segera dalam sehari dua ini dan jika tidak, Perkasa akan “mengajar MCA secukupnya pada pilihan raya umum ke-13.”

“Soi Lek juga berkata sukar untuk mencari pelabur disebabkan rekod hak asasi Malaysia tidak baik dan hukuman pula dianggap kejam, juga akan membuatkan perlabur yang sedia ada akan lari,” kata beliau menerusi satu kenyataan.

Syed Hassan menambah, pihaknya merasakan Dr Chua masih kabur tentang hukum hudud dan sepatutnya bekas menteri kesihatan itu meminta nasihat Umno jika mahu membuat kenyataan seumpama itu.

“Untuk rekod Perkasa menyokong hudud. Itu hukum Allah. Cuma hudud yang mahu dilaksanakan oleh PAS, Perkasa tolak.

“Banyak terpesong dari hudud sebenarnya yang mahu laksanakan oleh PAS,” katanya lagi.

Syed Hassan berkata Perkasa sanggah kenyataan pemimpina MCA itu kerana dengan hudud sebenar, sudah pasti akan membawa banyak pelabur dari luar melabur di Malaysia.

“Sudah pasti jenayah akan kurang, rasuah akan sifar, rogol dan buang bayi tak akan berlaku kerana ada hudud sebenar.

“Kalau ini boleh berlaku, ia membuat negara aman damai. Cuma Perkasa percaya negara belum bersedia melaksanakan hudud sebenar,” katanya lagi.

Jika hukum hudud dilaksanakan dengan tidak tepat kehendak prinsip yang sebenar, katanya, maka akan berlaku ketidakadilan.

 

TMI

 

penyapu sial

hudud PAS ya PERKOSA tolak....Hudud UMNOPORNO mana tak nampak pun...sampai beratus tahun lagi ke...???...sampai ko orang yang macam pukimak merangkak...baru sibuk nak buat...tak ngaji quran ...tak tau hujung pangkal kata hudud PAS...babi sial dan pikimak orang macam ini...

PERKOSA...jangan hipokrit lah....Dimanakah suara anda ketika UMNO menentang Hudud? Kerana nak political mileage, hentam MCA.....

Cakap Syed ni berbelit-belit.

Mula-mula kata “Untuk rekod Perkasa menyokong hudud.

Kemudian kata "Cuma Perkasa percaya negara belum bersedia melaksanakan hudud sebenar,”

Nilah ciri munafik, apabila bercakap, berbohong. Apa cerita sokong tapi bukan sekarang? Jadi bila lagi? Tunggu hang mampus dimamah ulat kubur?

kita tuntut umno dan perkasa buat hudud!!!! kita tunggu hudud sebenar dari umno dan perkasa!! bercakap gegak gempita tapi hampas kosong!!! buat sekarang!!! kita akan sokong umno dan perkasa kalau buat hudud sebenar!!!

Mana Ibrahim Ali dan Zulnordin, wira yang berdegar degar untuk membela ugama dan bangsa ? Kelian pegilah membawa sepandok dan upahlah budak budak kamu untuk membantah keceluparan chu soi lek depan dewan mca tu.

Barulah rakyat tabik spring kat kamu,kamu semua takut hilang 'nikmat' kuasa yg kamu ada sekarang ke ?

Saya ingin dengar apa kah komen Tan Sri Mufti negeri Perak serta mufti mufti yg lain. Sebenarnya chu soi lek ni telah mencela Raja-Raja serta Sultan-Sultan tanah melayu sebagai ketua ugama. Ini sebenarnya satu perbuatan penderhakaan serta penghinaan kepada Duli2 yg Maha Mulia sebagai ketua ugama. Ibrahim dan Zulnordin kemanakah ketegasan kamu?

kita tunggu pulak apa pula ulasan lain lain puak pukimak UMNO mengenai kenyataan sooi lek ni ..jika mereka membisu bermakna mereka sama seperti sooi lek...jika hukum islam yg nak dilaksanakan dikelantan dikatakan ada kesilapan ia boleh di perbetulkan tetap menghina hukum islam seperti itu ada lah satu penghinaan terhadap umat islam itu sendiri,apa pula alasan ulama umno selepas ini , kami sedang memerhatikan kamu.