ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 December 2011

kain makin terselak sampai celah longkang bini lembu...dah 2 bulan laki lembu jantan masih tercari cari undang undang lembu mana terpakai untuk mendakwa rafizi....!!!!

Sewaktu skandal NFC mula-mula didedahkan..

.
Suami Sharizat seakan-akan garang dan membuat kenyataan.mahu memikirkan tindakan undang-undang ke atas Rafizi..

Kenyataan dia tu mampu memberikan sedikit modal kepada ketua JKKKP untuk sembang-sembang di warung.

Tapi lepas tu dia kata nak fikir dulu..

nak duduk semeja dengan keluarga dulu bagi membincangkan tindakan yang akan diambil.

ARKIB : 18/11/2011
NFC teliti tindakan terhadap Mohd. Rafizi

TAMPIN 17 Nov. - Perbadanan Fidlot Nasional (NFC) belum membuat sebarang keputusan sama ada mahu mengambil tindakan undang-undang terhadap Pengarah Strategi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohd. Rafizi Ramli berhubung kenyataannya mengenai isu ternakan lembu fidlot.

Pengerusi Eksekutif NFC, Datuk Dr. Mohamad Salleh Ismail berkata, walaupun tuduhan tidak berasas dilontarkan terhadap projek itu, pihak syarikat mahupun ahli keluarganya akan meneliti terlebih dahulu mengenai tindakan yang akan diambil.

"Bagi saya, biarlah perkara untuk menyaman (Mohd. Rafizi) diteliti terlebih dahulu. Kami akan duduk semeja dan berbincang mengenainya tanpa tergesa-gesa kerana saya tahu bahawa tuduhan yang dibuat pun dibuat secara tergesa-gesa.

"Saya tidak rasa apa-apa pun, cuma saya kasihan kepada dia (Mohd. Rafizi)," katanya pada sidang akhbar di NFC dekat Gemas di sini hari ini yang turut dihadiri Penasihat Undang-Undang NFC, Datuk Seri Dr. Muhammad Shafee Abdullah.

Mohamad Salleh berkata, sekiranya masih ada dakwaan dan tohmahan yang tidak berasas dilemparkan, maka tindakan segera akan diambil bagi tujuan menegakkan keadilan.

Ditanya mengenai desas-desus isterinya yang juga Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil meletak jawatan, Mohamad Salleh berkata, beliau tidak tahu-menahu mengenainya.

"Saya fikir itu adalah keputusan yang Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk menentukannya.

"Saya telah hidup bersamanya selama 31 tahun, apa pun keputusannya saya sokong," katanya.

Sewaktu suami Sharizat keluarkan kenyataan ini..

Rafizi Ramli mendedahkan bahawa dalam tempoh 3 tahun operasi NFC hanya dapat keluarkan 8,016 ekor lembu sahaja...

Kemudian Rafizi bersama Jingga 13 mendedahkan bahawa NFC ada membeli kondo mewah di bangsar menggunakan wang pinjaman mudah yang diberikan kepada NFC bagi membangunkan Pusat Fidlot Negara..

Waktu itulah suami Sharizat kata "akan memikirkan tindakan undang-undang terhadap Rafizi"

Tetapi lepas tu,
Rafizi siap dedahkan banyak lagi penyelewengan NFC..

Kereta mewah Mercedes Benz yang berharga RM534,622 yang dibeli oleh keluarga Shahrizat pada 2009.

NFC membeli Dua bidang tanah di Putrajaya yang berharga RM3,363,507 juta yang disalurkan melalui National Meat Lives Corporation (NMLC) pada tahun 2009.

Rafizi turut mendedahkan kepada umum..

NFC ada membuat pemindahan wang ke akaun milik Meatworks (Singapore) Pte Ltd sebanyak RM588,585 pada 21 Julai 2010, sedangkan Meatworks langsung tak ada kaitan dengan NFC.

Tetapi sehingga kini...
sudah sebulan lebih....
Suami Sharizat masih juga belum mengambil apa-apa tindakan undang-undang ke atas Rafizi ramli...

Suami Sharizat juga tidak pernah menafikan segala penyelewengan yang didedahkan oleh Rafizi Ramli,YB Zuraidah dan juga Jingga 13...

Suami Sharizat kata kalau Rafizi masih keluarkan tohmahan yang tidak berasas, maka tindakan segera akan diambil bagi tujuan menegakkan keadilan...

Maka dapatlah kita rumuskan bahawa segala pendedahan adalah benar dan berasas,maka tiadalah tindakan undang-undang yang dapat diambil ke atas Rafizi Ramli...

Terbaru...

Didedahkan keluarga Sharizat membeli unit kondo mewah di Singapore dengan harga RM9.9 juta....

No comments:

Post a Comment