ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 December 2011

gang kaki buntut UMNOPORNO berbalah...hassan ali lidah bercabang ...mohon maaf tapi masih nak menegakkan benang basah....ni malaun kasi pecat dari PAS habis cerita...!!!!

Kritik Negara Berkebajikan: Hasan Ali mohon maaf

maaf amende kalau masih nak saling salah menyalah antara satu sama lain...pecat aje benatang ini dari PAS habis cerita....!!!

Bekas Pesuruhjaya PAS Selangor Datuk Dr Hasan Ali hari ini mengaku tersilap membuat kenyataan mengenai konsep ‘Negara Berkebajikan’ yang dipersetujui ahli parti dalam Muktamar PAS dan disahkan Majlis Syura Ulama’ Jun lalu.

Dr Hasan sebelum ini mengkritik PAS yang sudah lari daripada perjuangan asalnya iaitu membangunkan Negara Islam dan menganggap Negara Berkebajikan hanya konsep ‘biasa’ yang berjaya diamalkan oleh mana-mana negara maju termasuk di negara Eropah.

“Sebagai ahil PAS dan ahli jawatankuasa PAS Pusat, saya mengaku terdapat unsur keterlanjuran saya waktu membuat ulasan terhadap perkara itu.

“Dengan ini saya menarik balik komen saya mengenai ‘Negara Berkebajikan tersebut.

“Saya mohon maaf kepada saf kepimpinan dan ahli parti terhadap keterlanjuran saya itu,” katanya dalam sidang media di rumahnya sini hari ini.

Sementara itu, beliau menafikan sekeras-kerasnya dakwaan Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali bahawa beliau dan bekas Timbalan Presiden Nasharuddin Mat Isa bertemu dengan orang Umno di Hotel Le Meridien selepas solat terawih Ogos lalu.

Beliau menegaskan dirinya tidak pernah bertemu dengan mana pemimpin Umno sama ada peringkat bawahan, pertengahan mahu pun atasan pada tempat yang dinyatakan.

“Setahu saya yang ada ialah pertemuan yang sebahagiannya berulang kali di antara setiausaha agung dengan pemimpin tertinggi Umno.

“Bahkan terdapat permohonan daripada setiausaha agung sendiri untuk bertemu dengan seorang pemimpin tertinggi Umno yang sehingga kini setakat yang sama maklum belum dapat diadakan,” katanya sinis.

Katanya Mustafa sekali lagi terperangkap dengan prasangka buruk api fitnah sesama Muslim dan ahli jamaah.

“Sebagai setiausaha agung kepada parti yang berteraskan Islam, tuduhan liar dan serkap jarang seperti itu tidak selayaknya keluar dati mulut seorang setiausaha agung yang berwibawa,” katanya.

Beliau turut mempersoalkan sejak bila pejabat setiausaha agung menubuhkan unit risikan dan intipan di pejabat agung parti dan keperluannya dalam konteks menjaga kesatuan dan perpaduan dalam parti.

Beliau sekali lagi menegaskan apa yang disebutkannya itu bukan pandangan peribadinya semata-mata, tetapi sebahagian ahli dan penyokong PAS selain anggota masyarakat lain.

“Mereka bersimpati dengan perjuangan PAS kerana melihat parti ini seolah-olah semakin tersasar daripada perjuangan asalnya.

“Ini mungkin disebabkan pendekatan akomodatif yang diambil PAS terhadap parti komponen demi bersama-sama mencapai hasrat menawan Putrajaya.

“Ramai yamg menyatakan kekhuatiran sikap ini akan dijadikan senjata oleh musuh politik PAS untuk menyerang PAS dalam pilihan raya umum akan datang,” katanya. -FMT

Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali yakin, isu kekecohan yang berlaku dalam PAS sudah selesai.

"The game is over - permainan ini sudah selesai, bagi saya ia sudah selesai," kata Mustafa ketika memberikan ucapan dalam majlis makan malam di Markas PAS Kuala Terengganu, di sini malam tadi.

Mustafa mengulas kekecohan yang berlaku dalam PAS ekoran perang dalam media antara beberapa pemimpinnya.

Ia memuncak apabila Mustafa menyifatkan dua pemimpin Datuk Dr Hasan Ali dan Nasharudin Mat Isa terperangkap dalam agenda musuh PAS iaitu Umno.

Menurut Mustafa, ia selesai melalui kenyataan beberapa pimpinan dan mesyuarat lajnah politik baru-baru ini.

"Dalam mesyuarat, saya tanya kepada semua yang terlibat dan masing-masing kata, apa yang mereka cakap lain, yang disiarkan media lain.

"Jadi jawapan saya dalam sidang media yang lalu harapnya yang terakhirlah," kata Mustafa.

Bagaimanapun, katanya, Dr Hasan akan membuat kenyataan hari ini dan dia akan melihat kenyataan itu samada untuk memberi respons atau tidak.

"Kalau dia (Dr Hassan) cabar suruh dedah, saya akan kajilah apa nak jawab," kata Mustafa.

Kes itu, katanya selesai dengan cara Presiden PAS memanggil tiga orang yang terlibat dalam kes ini termasuk Adun Hulu Klang yang juga Ketua Penerangan PAS Selangor, Saari Sungib.

 

penyapu sial

 

"UG" membawa petaka yang amat dasyat kepada parti sehingga porak-peranda jemaah parti.Ini dipertontonkan dimana kedua-dua mereka yang telibat di dalam gagasan itu kini berbalah sesama sendiri.

Gagasan UG sememangnya membawa "fitnah besar" kepada parti dan kini ia menjadi bukti yang amat nyata.

Ketiadaan ketegasan di dalam parti terhadap isu Hassan Ali menjadikan 'biang" Hassan semakin menjadi-jadi

Yang anehnya dahulu, di dalam kes Khalid Samad, Lembaga Disiplin mengambil keputusan untuk mengantung jawatan-jawatannya dalam parti yang sedang disandangnya ketika itu selama 6 bulan. Jawatan berkenaan adalah sebagai YDP kawasan Shah Alam dan sebagai ahli Lujnah Politik PAS Pusat...akibat angkara lidah pukimak geng UG ini....!!!

kini 'pertemuan dalam gelap' sudah disahkan berlaku...

Allah memiliki caraNya sendiri untuk mendedahkan mereka2 yang khianat terhadap perjuangan parti. hanya rakyat paslah yang perlu bertindak untuk membersihkan parti dari elemen2 yang sedang didedahkan ini.

rakyat pas jangan jadi macam rakyat umno. presiden 'pecat' timbalan pun takpe. tahun 1987, umno split, apa semangat 46 tak cerita pasal kebejatan pemimpin umno. rakyat umno ok je. 1998, reformasi menggegarkan negara, apa keadilan tak cite pasal kebejatan pemimpin umno, rakyat umno ok je. dua kali Allah swt bagi petunjuk kepada rakyat umno, depa buat dak je.

hari ini lihat betapa sakitnya umno. apakah rakyat pas juga mahu pas ikut umno? tepuk dada tanya iman.

dan jangan lupa asalnya...kedua dua mangkuk hayun haramjadah HASAN ALI dan MUSTAFA ALI mempunyai ajenda tersembunyi untuk menghancurkan PAS...itulah jawapanya...dan inilah natijahnya...kalau tak mau PAS hancur dari dalam...pecat aje mereka yang telibat dengan kumpulan haram UG...!!!