ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

06 December 2011

UMNO lebih hina di perlembukan...di perlembu kan oleh mamak dan naina dalam UMNO sendiri...kah kah kah..

 

 

 

Adalah lebih baik PAS 'diperkuda' berbanding Umno yang 'diperlembu'.kuda diguna untuk berjuang tetapi lembu hanya untuk disembelih.

lembu lembu UMNO yang di sembelih selepas di perlembu kan oleh mamak dan naina dalam UMNO  sendiri

Sudah tiba masanya buat perubahan, jangan peduli dengan tohmahan PAS diperkuda DAP, DAP diperkuda PAS.

Ini sebagai membidas tuduhan pimpinan Umno khususnya Perdana Menteri dan timbalannya, Datuk Seri Najib Razak dan Tan Sri Muhyiddin Yassin semasa Perhimpunan Agung Umno bahawa PAS diperkuda oleh DAP.

Menjelaskan tuduhan itu, Kerjasama PAS dalam Pakatan Rakyat bersama PKR dan DAP dibuat atas dasar bersama mahu membawa keadilan dan menentang kezaliman.

Ianya juga atas dasar mahu membina hubungan antara kaum yang lebih kuat yang gagal dibuat Umno BN sepanjang lebih lima dekad merdeka.

Kegagalan itu kerana Umno masih menggunakan sistem penjajah iaitu melaga-lagakan pelbagai kaum dan pada masa yang sama menolak Islam.

Kegagalan ini kerana Umno mendahulukan Melayu dan membelakangkan Islam.Perjuangan mereka pula untuk menyelamatkan diri pemimpin dengan mengapi-apikan perkauman, bukan mahu menyelamatkan negara..

 

beruk menantu pak mertua kaki tido di perlembu oleh 2 ekor mamak pukimak...!!!

zoooom  tengok lebih dekat.....reezal merican siap dapat gelaran datuk lagi....melayu kah ini....lembu lembu bodoh UMNO  aje yang kata bangsat nie melayu..????

nor mohammad ....seekor lagi mamak...jadi menteri penyamun UMNO...melayu kah ini....???????

pergggg...betina mamak ini pun tak kurang jugak ambik kesempatan melembukan melayu...coli dia aje dah menelan kos RM 26 k...ini musti ikut perangai betian sial rosmah botox...tetek besar lah katakan..dan  melayu melayu lembu yang tak sedar diri di perlembu...tergamak mencium pipi mamak nie...yang di sangka melayu...inilah akibatnya mata dan otak di selaputi tahi lembu...kah kah kah...

memang melayu nie bodoh lebih teruk jadi lembu...sejak bila pulak   malbari ,mamak dan naina pukimak macam ini  dah tergolong dalam rumpun melayu...???...sikit lagi wa nak tengok mat bangla dan jantan afrika pulak ambil giliran  jadi rumpun melayu....inilah kerja UMNO menghancurkan rumpun melayu...kah kah kah....!!!!