ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 August 2012

amaran kafir lahanat keling kutty Mahathir kepada Kelantan masih segar dalam ingatan....!!!!

anjing didikan keling paria mahathir kutty....tu dia...seluruh kerabat dah makan tahi judi dan arak....hukum hudud pun di permainkan...bravo....!!!

Rakyat masih segar surat amaran kepada kerajaan Kelantan yang dihantar oleh keling pukimak mahathir kutty ketika menjadi Perdana Menteri dahulu..

Lantas Umno akan membuat apa sahaja ketika menghadapi kebangkitan rakyat yang akan menolak BN dalam PRU akan datang. Umno cuba mencari pelampung agama dan berlagak juara pembela agama nombor wahid.

Pada hal, sejarah telah mencatat bahawa pemimpin Umno merupakan penghalang pelaksanaan syariat Allah di negara ini.Tiba-tiba Mahathir  pukimak ini  ajak PAS meninggalkan Pakatan Rakyat dan bersatu dengan Umno untuk laksanakan hudud, kerana di dalam Pakatan Rakyat ada penentang hudud..

keling paria ini  lupa bahawa sahabat Umno, MCA merupakan penentang dan penghina tegar hukum Islam di negara ini.Ini kerana Umnolah orang bukan Islam tidak faham hukum Islam.Pemimpin Umno ketika bertemu dengan orang bukan Islam memburukkan hukum Islam supaya jangan menyokong PAS.

Tidak hairanlah kepada kita, walaupun negara sudah merdeka selama 55 tahun, orang bukan Islam tidak faham Islam termasuklah MCA yang sanggup mengatakan wakil rakyat Umno hilang akal kerana mencadangkan hukum hudud di Dewan Undangan Negeri Johor..

Sebab itu,  kalau pemimpin MCA bersikap demikian, kerana Umno pun baru sedar mengenai kebaikan hukum Islam.Hampir 40 tahun PAS berdakwah dan menerangkan mengenai Islam, barulah Umno tidak berani mengeluarkan kenyataan yang biadab terhadap Islam.

Jika dulu kita dengar mereka mengatakan jika laksanakan hukum Islam akan huru hara. Jika laksanakan hudud akan huru hara.Jika laksanakan hukum Islam nanti tangan orang Islam akan kudung..Sekarang,  sudah berubah nada daripada mencerca bertukar kepada tuduhan hudud PAS.

 

 

penyapu sial

 

kah kah kah....nyanyuk tua tu  dah makin meraban....ade ke dia ajak PAS bersatu dengan UMNO tinggalkan pakatan rakyat kerana soal hudud....

UMNO  , parti anak haram yang terang terang tentang  hudud  takut kaki dan tangan kena potong  selama ini ( al maklumlah dalam UMNO banyak pencuri yang wajib di potong tangannya )...ajak PAS lawan mereka yang tentang hudud...kah kah kah....betul betul  sakit mental punya orang....!!!!!

nak sama sama laksana hudud kunun....lancau la...bangsa keling dah meresap dalam darah daging UMNO....tak payah la di layan perangai babi hutan macam ini....akhirnya  apa yang kita mau tak dapat....asik kena sondol ajer  dengan malaun bebal macam ini....!!!