ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 August 2012

UMNO dan PERKASA dah patut kena dulu.....!!!.....Ambil tindakan kepada mereka yang hina agama, raja dan negara, elakkan rusuhan kaum, kata katak pundek anak pak ali

ko pun dah patut kena wahai raja katak....hulur keris nak buat rusuhan dan menumpahkan darah ...apa barang bro...????

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) Datuk Ibrahim Ali berkata, kerajaan harus tegas dalam mengambil tindakan kepada mereka yang menghina agama, raja dan negara dan bukan hanya membiarkan mereka terlepas dengan permohonan maaf kerana khuatir jika dibiarkan secara berterusan, amalan ini akan mengundang rusuhan kaum.

Menurutnya, Perkasa tidak mahu kejadian kacau bilau dan rusuhan kaum berlaku hanya kerana orang semakin berani menyentuh isu-isu agama, raja dan negara.

Menurut ahli parlimen Pasir Mas itu lagi, kes terbaru apabila wakil rakyat DAP, M Manoharan mengkritik pemain badminton nombor satu negara, Datuk Lee Chong Wei, tetapi dibiarkan begitu sahaja selepas membuat permohonan maaf.
“Beliau perlekehkan kaum Cina Malaysia dan mengangkat orang Cina dari Tanah Besar China dengan menyebut Cina dari China lebih moden berbanding Cina Malaysia.

“Sejak kes Namewee menghina lagu ‘Negaraku’ menerusi video terbitannya sendiri pada Ogos 2007 sehingga sekarang sudah banyak perbuatan biadap,hasutan dan jelas langgar undang-undang dilepaskan begitu sahaja selepas mereka membuat ‘permohonan maaf’ “ kata Ibrahim dalam kenyataan media yang dikirim kepada The Malaysian Insider sebentar tadi.

“Muktahir ini, kes seorang guru di Johor, Ku Lee Yee yang mengedarkan kepada muridnya, nota pelajaran yang mengandungi karikatur sahabat Rasullulah SAW dengan berwajah khinzir dan sahabat baginda yang lain-lain dengan karikatur yang cukup menghinakan, biadap, lepas begitu sahaja hanya dengan sekadar mohon maaf dan menyesali perbuatannya?

“Adakah beliau benar2 ingin mohon maaf dan menyesali perbuatannya atau kerana takut dikenakan tindakan?” kata Ibrahim lagi.

Katanya, kerajaan haruslah tegas dalam mengambil tindakan undang-undang terhadap mereka yang menyentuh isu-isu sensitif ini jika mahu mengekalkan keyakinan dari majoriti rakyat.

“Jika begitu mudah meminta maaf, maka tidak perlu lagilah diadakan mahkamah.” kata Ibrahim.

 

 

penyapu sial

 

 

binatang pundek nie dah patut kena dulu....wahai  katak  pukiamk anak pak ali....!!!!

bapak syaitan 1 malaysia....ni pun dah patut kena....tak gitu katak  anak pak ali......!!!

bangsat bangsat  geng kamu  berahim katak....buat provokasi....apa barang bro....????

Selepas GE 13, Kita akan bertindak macam kilat untuk charge semua hina agama and bangsa and  kroni kroni korup Tunggu masa !

No comments:

Post a Comment