ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 August 2012

tolak hukum islam memang kafir lahanat hukumnya....undi kafir lahanat UMNO-BN ini hukum haram dan berdosa....!!!!

 

tak payah  kita memetik  kata kata si nyanyuk tua keling paria  mahathir kutty  yang mempersendakan  negeri kelantan yang nak melaksanakan hukum Allah SWT ...kalau nak makan sup kaki dan tangan  boleh pergi ke sana atau nabi tak bercukur sebab masa tu tiada alat pencukur...si keling paria ini memang dah lama jatuh kafir...nampaknya anak didik dia PM najib  dah lama  ikut  jejak menjadi kafir lahanat   dengan statement  begini :

Negara akan huru-hara sekiranya undang-undang Islam dilaksanakan - kenyataan Najib pada 20hb April 1983 kepada para wartawan.

Kerajaan Kelantan harus dipertanggungjawabkan jika berlaku huru-hara, ketidakstabilan politik, perpecahan di kalangan umat Islam dan kegelisahan rakyat apabila hukum hudud dilaksanakan di negeri itu. Rakyat harus menyoal perlaksanaan hukum itu menguntungkan atau menyebabkan perpecahan, pertentangan dan ketidakstabilan politik. Tidak semua negara Islam mengamalkan hukum hudud bahkan ada negara Islam lebih makmur tanpa hukum itu

kenyataan Najib pada 20 April 1992 kepada para wartawan.

jadi tak menghairan lah  kalau umat islam  wajib tidak   mengundi  parti yang di dukungi  oleh pemimpin sebegini yang ternyata  jelas menentang hukum islam...lebih lebih lagi dia bersahabat dengan sekutu kuat  kafir harbi MCA dan MIC...kerana hukumnya mengundi  parti yang bersekutu dengan syaitan ...haram hukumnya...!!!

 

utusan sex,,,kata haram hukumnya mengundi DAP....habis tu  undi UMNO-BN  yang  terang terang tolak hukum islam  halal ke..???...

No comments:

Post a Comment