ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 August 2012

elok la tu negara lembu aman....macam ayam di reban cukup bagi makan tunggu masa di sembelih....!!!!

betul jugak cakap lembu betina ini  tiada gunanya kalau negara tidak aman seperti  di sini......tapi...jangan lupa...

Negara juga tiada guna berada di dalam keadaan aman damai tetapi pemimpin mereka di dalam `diam' menyapu duit dan harta rakyat untuk kemewahan keluarga dan kroni mereka. Pemimpin jenis ini mengambil kesempatan di atas keamanan negara untuk mereka mencuri dan merompak sebanyak mana mungkin harta rakyat dan rakyat hanya disuapkan saki baki dari hasil rompakan mereka untuk menutup mulut rakyat.

Berbanggakah kita negara yang aman tetapi pemimpin secara diam merembat RM250 Juta kononnya untuk membela lembu, tetapi hakikatnya mereka membeli tanah, kondo, kereta mewah dan mengkayakan keluarganya sahaja? Perlukah kita berbangga dengan keamanan negara dengan hanya sekadar menyaksikan isteri pemimpin bermewah dengan cincin puluhan juta ringgit, beg tangan ratusan ribu di dalam keadaan negara kita aman tetapi masih ada rakyat yang tidak makan dan tinggal di pondok usang?

Masihkan kita mahu berada di dalam keadaan aman tetapi rakyat terpaksa hidup di dalam keadaan menanggung sara hidup yang tinggi akibat kenaikan harga barang. Apakah kita sanggup mengakui keamanan negara kita di dalam keadaan rakyat disajikan dengan cerita fitnah seks dan lucah siang malam?

Benar, keamanan itu penting tetapi keamanan yang kita tuntut adalah keamanan yang diredhai Allah. Kita tidak boleh menjadi seperti ayam daging yang hidupnya aman di dalam reban, diberi makan minum siang malam, tetapi cukup masanya ayam ini akan ditimbang dan disembelih