ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 August 2012

najib haramjadah pun percaya dengan janji syaitan,,,,,seperti mahathir keling kutty depa berdua heret UMNO ke neraka dengan kekafirannya....!!!!

Najib minta rakyat jangan buat 'perubahan'

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini meminta rakyat supaya tidak membuat perubahan yang belum pasti menjamin kemakmuran dan kesejahteraan kepada mereka.

Bukan semua perubahan membawa kepada sesuatu yang baik, kata Najib sambil mengingatkan supaya rakyat tidak menukarkan sesuatu yang mereka boleh bergantung harapan daripada memberi kepada pihak lain yang ternyata belum terbukti rekod perkhidmatannya.

"Kita mestilah berpegang kepada sesuatu yang kita tahu, Insya-Allah kita (kerajaan BN) akan membawa kepada keadaan yang lebih baik pada masa akan datang," kata Najib ketika berucap pada majlis rumah terbuka Aidilfitri yang dihoskan beliau dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor di Taman Tasik Sultan Abu Bakar dekat Pekan, hari ini.

Najib mengingatkan rakyat supaya jangan mudah termakan janji manis pembangkang yang ternyata gagal mentadbir empat buah negeri yang dimenangi selepas pilihan raya umum 2008.

Katanya tidak semua perubahan yang dijanjikan akan memberi kebaikan kepada rakyat namun kerajaan pimpinan BN sejak era Tunku Abdul Rahman telah membawa pelbagai perubahan yang kini dinikmati oleh rakyat.

"Kita tak boleh tukar kerajaan sebab (semata-mata) sudah sampai masa kita (perlu) buat perubahan, tapi (sebaliknya) kita (BN) bukan nak bawa perubahan tapi nak sesuatu yang lebih baik.

"Tidak semestinya (semua) perubahan itu membawa kepada kebaikan ada juga membawa kepada sesuatu yang tidak dijangka malah lebih buruk dari apa yang kita kecapi hari ini," katanya.

Kerajaan BN sekarang meneruskan kesinambungan perjuangan pemimpin-pemimpin sebelum ini dalam usaha menambah nilai dan membina perubahan yang lebih baik untuk mencapai Wawasan 2020.

Beliau berkata negara maju pun jika tidak ditadbir dengan baik dan gagal membina kekayaan baru ia juga akan runtuh dan menyebabkan ekonomi negara mereka gawat seperti yang berlaku di beberapa negara Eropah yang mengalami masalah pengangguran dan kemelesetan ekonomi.

"Hakikatnya kita tak boleh terima bantuan demi bantuan tanpa memikirkan macam mana nak mencipta dan menjana kekayaan...negara yang bagi bantuan tanpa jana pndapatan baru, ekonomi negara akan menghadapi masalah," katanya.

Tengku Mahkota Tengku Abdullah Sultan Ahmad Shah adalah di antara lebih 70,000 tetamu menghadiri majlis rumah terbuka Perdana Menteri itu.

Turut hadir Menteri Besar Datuk Seri Adnan Yaakob dan barisan kepimpinan negeri. - Bernama

 

 

penyapu sial

 

 

Jika Mahathir kata percaya kepada syaitan yang dikenali, kini Najib pun ikut berucap begitu. Jangan percaya kepada malaikat yang dikenali iaitu Pakatan Rakyat.

Kedua, jika tidak mahu rakyat melakukan perubahan, rakyat perlu menolak program TRANSFORMASI Najib kerana transformasi itu katanya dulu bermaksud membawa perubahan. Program TRANSFORMASI ke arah lebih baik? Tidak, ia hanya lipstik, seperti kadar jenayah yang dikatakan menurun sedangkan hakikatnya kadar jenayah semakin meningkat.

Begitu juga indeks rasuah.... turun sedangkan   aktiviti  rasuah semakin meningkat di era Najib sebagai PM.

negara jadi mundur dan bangkrap  bila rakyat masih  tidak berani  membuat perubahan bagi mengantikan pemimpin dan kerajaan yang jelas mengamalkan rasuah dan melakukan penyelewengan terhadap rakyat..

inilah momokan  pemimpin yang  tidak ingin  melihat rakyat  hidup dalam keadaan yang lebih selesa malah ingin menekan kehidupan  rakyat supaya menjadi lebih susah lagi dengan membiarkan kerajaan yang ada kekal berkuasa dan  mengamalkan segala kezaliman terhadap rakyat ....!!!!

Jadi kalau begitu nak sokong syaitan undi BN, nak sokong malaikat undi Pakatan Rakyat, gua tak kata, tapi keling kutty mahathir yang kata

bila iman dah di selaputi najis arak dan judi...makin nyanyuk makin menjadi....Percaya kepada malaikat tu rukun iman. Tak percaya tak beriman la. memang dah nyata si keling kutty tersesat dari ajaran islam bila kata ada malaikat pun buat salah. Tak tau jangan buat perumpamaan melibatkan malaikat....dah jahil....nyanyuk pula...cakap lahabau macam ini ada pulak ada orang yang percaya...memang UMNO nie nak ajak rakyat ikut langkah syaitan terjun ke neraka....!!!!