ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 August 2012

ulamak UMNO dah jadi ulamak syaitan....tergamak rembat ularmak PAS untuk jadi pencuci najis UMNO....apa lagi pecat ajer kaki buntut UMNO ini....biar dia seronok bergelumang dengan najis UMNO selama lamanya....!!!!

 

Majlis Syura PAS  sewajarnya  bukan sahaja membincangkan isu membabitkan bekas Timbalan Presiden PAS, kaki buntut UMNO , Nasharudin Mat Isa malah wajar tanpa teragak agak memecatnya dari kedudukan dalam PAS .

Memandangkan mangkuk tandas UMNO sudah semakin lama  dan terang  terang  bersekongkol dengan dengan UMNO jadi apa perlu menyimpan barang najis sebegini.Ibarat sel kanser jika di biarkan akan memusnah seluruh anggota badan dan boleh membawa maut begitu juga  dengan isu banjingan tengik ini, maka racunnya boleh merosak seluruh organisasi dengan memecah belahkan parti dan pakatan rakyat.

Kegagalan  Majlis syura PAS  bertindak dan membiarkan uztaz cibai ini  bermaharajalela memporak perandakan PAS menunjukkan majlis berkenaan perlu di bersihkan dari sebarang  anasir yang masih  mengeram  serta menunggu masa menjahanamkan PAS dan pakatan rakyat  sebaik sahaja mendapat arahan  dari UMNO laknatullah .

Yang nyata  Umno sudah kehilangan tokoh agama yang  bebas  dari  najisnya sehingga terpaksa mengambil tokoh daripada PAS.Nampaknya Umno sudah kehilangan tokoh agama mereka hingga terpaksa merembat  tokoh daripada PAS.

Isu berkaitan Nasharudin itu timbul berkaitan tersebarnya gambar beliau bersama Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, di Arab Saudi, baru-baru ini.

Malah kenyataan Nasharudin  juga  bersifat  kurang ajar dan biadap  yang mendesak PAS keluar dari Pakatan Rakyat jika DAP berkeras menolak hudud.

Awal minggu lalu, media memaparkan gambar Nasharudin, Ahli Parlimen Bachok, bersama Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak pada dalam pertemuan dengan tokoh-tokoh ulama di Makkah.

Kemunculan itu mencetuskan tanda tanya di kalangan ahli Pas.Dalam kenyataannya kepada media Nasharudin menafikan spekulasi akan keluar Pas.

Nasharudin sebelum ini pernah dikaitkan dengan usaha ke arah mewujudkan kerajaan perpaduan Umno-Pas.

Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengulas isu itu, juga awal minggu lalu, berkata, beliau tidak akan terkejut jika Nasharudin keluar parti.

Awal tahun ini, Pas memecat bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Datuk Dr Hasan Mohamed Ali. 

 

 

penyapu sial

 

Pelbagai masalah disiplin yang dilakukan oleh Nasharuddin Mat Isa seperti tidak hadir mesyuarat jawatankuasa PAS Pusat, tidak mengindahkan tugasnya sebagai YDP Pas Kawasan Bachok, berpendirian yang bertentangan dengan amal jamaiyy di dalam banyak hal, maka sewajarnya kedudukan Nasharuddin sebagai ahli Majlis Syura  digugurkan dari menganggotai majlis berkenaan.

Sekalipun Nasharuddin pernah menyatakan tiada niatnya untuk memasuki UMNO, namun kata-katanya itu sama seperti Hassan Ali yang sebelum ini pernah mengungkapkan "cuma ada bulan dihatinya". Tetapi akhirnya terbukti setelah dipecat, kata-katanya itu dusta dan beliau kini menjadi penyerang utama kepada jemaah PAS sendiri.

kunun, tiada terlintas untuk memasuki UMNO. Tetapi tidakan beliau mengeluarkan kenyataan-kenyataan di media pro-UMNO (kemudian dimanipulasikan) menimbulkan fitnah yang besar kepada jemaah itulah yang merosakkan.

Tak termasuk lagi dengan pertemuan yang mencurigakan dengan para blogger UMNO bersama-sama dengan Hassan Ali satu ketika. Ia bukan lagi satu rahsia. Itulah yang melahirkan fitnah untuk jemaah PAS.

Ibarat jari kelengkeng yang dah kena jangkitan kuman berbahaya, eloklah dipotong saja sebelum jakitan itu merebak dan memusnahkan badan.Kalau dah tak mahu dan tak sanggup bersama jamaah serta mengabaikan amanah tanggungjawab sebagai wakil rakyat sambil menonjolkan sikap bertentangan dengan aspirasi parti, apa perlu ditunggu, pecat saja. Atau adakah tindakan ini akan mengheret individu2 tertentu dalam saf kepimpinan PAS?

No comments:

Post a Comment