ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

10 August 2012

tua kutuk mahafiraun kambing hitamkan Pak Lah untuk tutup kemaluan sendiri....!!!!

Di sebalik spekulasi bahawa Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan dipanggil dalam waktu terdekat,  Mahathir Mohamad  yang makin nyanyuk menegaskan, kekurangan besar yang sedang dilalui Najib Tun Razak selaku Perdana Menteri ialah beliau mewarisi sebuah kerajaan yang lemah.

"Masalah di sini bukan Najib... beliau pemimpin sebuah kerajaan yang lemah," kata Dr Mahathir yang menyandang jawatan Perdana Menteri selama 22 tahun sebelum bersara pada Oktober 2003. - Sinarharian.

Tak habih-habih Dr. Mahathir ni nak kondem PakLah. Memanglah tak dinafikan sebagai Perdana Menteri PakLah memang lemah, bukan setakat lemah malah digambarkan PakLah suka tidur.

Tapi bela Najib dengan kata dia mewarisi kerajaan yang lemah dari PakLah sangat tak tepat pasai PakLah pun sebenarnya mewarisi kerajaan yang memang dah lemah. Kelemahan PakLah dia tak berjaya kuatkan kerajaan yang lemah yang dia warisi tu.

Kerajaan yang lemah tu PakLah warisi tak lain tak bukan dari Mahathir si tua nyanyuk bangsat  itu sendiri.

Kita  yakin semua orang yang celik politik setuju yang Mahathir  apanama  'terpaksa' lepaskan jawatan dia kepada PakLah pasai dia yakin kalau dia masih lagi jadi PM sampai ke PRU11 Umno BN mungkin akan kalah teruk .

Masa tu kebencian rakyat kepada Mahathir  si tua kutuk ini cukup memuncak sampai   beliau  digelar MahaFiraun, satu perlambangan yang cukup teruk untuk seorang ketua negara dari pandangan Islam.

 


Kalau betul Dr. Mahathir umumkan dia nak letak jawatan pada Jun 2002 tu pasai dia memang "dah lama dah" nak bersara dia takkan berlagak macam dia masih lagi PM walaupun dah lepaskan jawatan tu kepada PakLah, terutama sekali selepas kemenangan besar Umno BN pada PRU11.

Dan antara faktor keputusan PRU12 jadi paling teruk untuk Umno BN hasil kerja  jahat Mahathir sendiri yang kritik kepimpinan PakLah dan ramai ahli dan penyokong yang tak undi calon Umno pasai terpengaruh dengan kritikan si tua bangsat ini  

Antara sebab utama Mahathir kritik PakLah gila-gila pasai   ialah banyak 'legasi' Mahathir yang PakLah cantas termasuk Jambatan Bengkok yang cukup menjolok mata. Termasuk juga mungkin pasai PakLah berjaya 'cantas' Mukhriz melalui menantu dia Khairy Jamaluddin.

Jadinya sangat tak kena Mahathir nak salahkan PakLah saja. Patutnya dia salahkan diri dia sendiri lebih dari dia salahkan PakLah.

Nampaknya Mahathir bukan saja salahkan PakLah tapi dia juga dah siap-siap sediakan alasan untuk digunakan kalau betul Umno BN tumbang pada PRU13 nanti. Moga-moga 'ramalan'   si tua kutuk  tu jadi kenyataan... Hahaha...