ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 August 2012

syaitan air makan gaji buta hampir 1/2 juta....rupanya tak ada telor....harap berani tanggung biawak betina aje....!!!

betina simpanan mana  si rozali  haramjadah ini kepit,,,???,,,patutlah gaji tak cukup  nak tanggung  biawak betina macam ini...!!!

Terima  gaji  RM400 ribu sebulan, Pengerusi Eksekutif Syarikat Bekalan Air Selangor (Syabas) aka syaitan air, Tan Sri Rozali Ismail gagal menjalankan tanggungjawab apabila gagal hadir dalam satu taklimat penting kepada jawatankuasa menyemak dibentuk Kerajaan Negeri.

Kegagalan Rozali untuk hadir dalam taklimat penting yang diadakan baru-baru ini bagi mendapatkan gambaran sebenar akan perkembangan terkini status bekalan air Selangor mengundang kekecewaan Ahli Parlimen Utara, Tony Phua.

Taklimat tersebut dihadiri oleh semua pegawai profesional tertinggi Syabas. Hanya dua orang yang tidak hadir (dalam mesyuarat), orang yang di bayar   buta  buta RM400,000 sebulan dan Ketua Pegawai Eksekutif, Ruslan Hassan.

Semua profesional tertinggi hadir,kecuali  si haramjadah Rozali  ini, menurut sumber laporan malaysiakini , pegawai dari Syabas sendiri turut mempersetujui bahawa Selangor tidak mengalami krisis air dengan rizab kritikal dua peratus seperti yang didakwa syarikat itu sebelum ini.

Sebaliknya , 35 loji rawatan air di Selangor berkapasiti untuk mengeluarkan 4,960 juta liter air sehari (MLD) iaitu lebih 14 peratus atau 598 MLD daripada bekalan Syabas setiap hari.Penolakan jemputan itu jelas mencerminkan sikap Rozali dan Ruslan yang tidak ikhlas untuk menyelesaikan isu air Selangor.

Sepatutnya yang penting nak selesaikan isu demi masyarakat negeri Selangor  tetapi  malangnya Muhyiddin juga tak hadir dan Rozali yang terima gaji  buta RM400,000 sebulan pun tak hadir. Yang jelas Muhyiddin tolak jemputan ini   kerana  tidak ingin menyelesaikan isu air Selangor, tetapi lebih berminat bermain politik dengannya..

Tindakan Rozali tidak hadir dalam taklimat itu bertujuan untuk melindungi kepentingan diri sendiri dengan memastikan beliau terus diberi kuasa menerajui Syabas. Tindakan mereka ini sengaja menafikan hak rakyat untuk menikmati perkhidmatan air bersih pada kadar berpatutan semata-mata mahu menawarkan kontrak besar dan lumayan kepada kroni termasuk projek Langat 2,...

 

 

 

penyapu sial

 

Sebelah tu rasanya bini  simpanan dia... Dulu  member aku penah terserempak family dia kt KLIA.. diorg ni gaya hidup ala barat. Takde tutup aurat lansung ...tu yg gaji smpi setgh juta tu... sama & seangkatan puak2 UMNO yg lain. Papa kedana rakyat dibuat..cekik darah!

Gaji Pengerusi Syabas 400K, rakyat tak dapat air yang mencukupi.Perlu dinaikkan lagi sampai 600k baru air cukup.Perjanjian apa? Sampai tak boleh nak usik pengerusi yg menyusahkan hidup rakyat?

terajang je pengerusi dan ceo syabas sial haramjadah ni.. air yg Allah bagi free, sanggup di jual nya demi mendapat keuntungan berjuta2 masuk dlm poket dia dan bini dia. mereka2 ini patut di beri makan tawas yg digunakan dlm industri air, untuk mencuci segala jenis najis yg bernanah dlm perut mereka. selepas itu pamkan air masuk dlm perut mereka sampai kembung dan kemudian sepak masuk dlm loji taik indah water.

Gaji rm 400k sebulan sanggup terima dan rakyat selangor terus menghadapi masalah air. Gaji nak , datang taklimat tak nak , sanggupnya makan gaji beratus ribu , bermewah2 dengan anak bini , lupa halal haram ke . Tak ingat dosa pahala , mati nanti bagi dia bawa duit ratus ribu tu, agak2 apa nak dijawab bila di soal malaikat munkar nakir dalam kubur nanti, atau mungkin tak mati kot . Bertaubatlah sementara ada nyawa dan insaflah , kembali ke pangkal jalan.