ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 August 2012

tolak hudud dan islam....jika kafir harbi DAP di halalkan darah....maka darah orang UMNOPORNO lebih dasyat hukumnya....bukan sahaja darahnya di halalkan malah hukumnya haram seberat hukum najis babi....wajib di jauhi haram berhubung dengannya...!!!!

Penggunaan istilah “kafir harbi” dalam laporan muka depan akhbar Utusan Malaysia minggu lalu yang menyifatkan adalah haram menyokong DAP , adalah sangat berbahaya kerana ia diibaratkan menghalalkan darah orang DAP.

Istilah ini sangat bahaya kerana ia seumpama menghalalkan darah orang DAP .Ini kerana kafir harbi ini adalah golongan kafir yang menentang Islam.

Ini  adalah “kenyataan bodoh dan tidak layak dikatakan oleh mereka yang beragama.Akhbar Umno Utusan Malaysia minggu lalu telah menemubual seorang pengasas sekolah agama Pondok Geting, Tumpat, di Kelantan, dan Abdullah Sa’amah mengatakan adalah haram menyokong DAP kerana parti itu menolak hukum Islam.

Sehubungan itu, kita  menggesa agar Majlis Fatwa Kebangsaan juga seharusnya menegaskan pendirian mereka berhubung kenyataan itu.

Malah,  Majlis Fatwa turut  di gesa mengeluarkan fatwa khusus yang menyeru umat Islam supaya memilih parti yang perjuangkan asas Islam.

Amat wajar supaya umat Islam menyokong parti yang berpolitik berdasarkan Al-Quran, Sunnah, Ijma’ dan Qiyas..

Sementara itu, DAP merupakan pertubuhan yang sah dan diizinkan bergerak melalui sistem demokrasi seperti yang terkandung dalam Perlembagaan Persekutuan.

Kita  tidak pelik jika DAP atau mana-mana orang bukan Islam termasuk MCA dan MIC menentang hudud kerana mereka tidak memahami hudud   kerana mereka bukan beragama Islam .Tetapi  kita pelik jika UMNO yang kononnya menjadi parti umat Islam juga menolak hudud .

 

 

penyapu sial

 

Umno tolak hudud. Orang Islam di Malaysia patut dan wajib tolak Umno pada pilihan raya 13 ini.itu baru ada semangat Islam pada orang melayu yang beragama Islam.

Hudud akan menghukum Umnoputra yang terpesong daripada ajaran Islam sebenar kerana mereka tidak mengikut asas-asas sebagai seorang Muslim. Umnoputra berzina, minum arak, berkelakuan haram jadah, merasuah, tidak bersembahyang mengikut keperluan serta menghina orang yang bukan Islam. Macam mana pulak hendak mereka menerima Hudud? Tidak mungkin same sekali & UMNOlah yang menolak Hudud walaupun mereka parti Melayu yang semuanya Muslim.

No comments:

Post a Comment