ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 September 2012

Negara POLIS BANGSAT 1 MALAYSIA....PM beri lampu hijau pada samseng....!!!

Kita berharap  polis memberi perhatian terhadap amalan yang mengancam demokrasi negara ini, seterusnya menghenti serangan samseng.

Yang mana kita berasa  kesal kerana PM Najib Razak terus membisu, seolah-olah memberi lampu hijau untuk gejala samseng terus berleluasa.

Sekalipun pelbagai laporan polis dibuat, sehingga hari ini polis dilihat tidak serius dalam mengambil tindakan dalam hal ini,

Ini  merujuk kes serangan terhadap bas Merdeka Rakyat yang disertai Datuk Seri Anwar Ibrahim dan pimpinan lain, di Kelantan minggu dan Melaka, semalam.

Sebelum itu,  taktik samseng digunakan terhadap pimpinan KEADILAN dan Pakatan Rakyat hingga sebahagiannya melibatkan kecederaan.

Ini termasuk serangan terhadap Anwar di Sembrong Johor, kecederaan warga emas di Lembah Pantai akibat terkena lontaran batu terhadap Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah Anwar dan banyak lagi.

 

 

penyapu sial

 

PM sendiri pun kepala samseng apa nak di herankan....kalau tak masakan membiarkan perkara buruk yg di lakukan oleh samseng UMNO dan polis samseng terhadap ahli pakatan rakyat....

kalau PM samseng itu sendiri telah tergamak melanggar arahan antarabangsa dengan menyorok kan bakal menantunya anak samseng russia di malaysia jadi apa nak di herankan dan di harapkan dengan PM HARAMJADAH ini.

1 comment:

  1. Kenapalah agaknya marah sangat diorang tu dengan Datuk Seri Anwar..

    ReplyDelete