ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 December 2012

cilanat punya ularmak dan puak puak anjing UMNO .....amanat tang mana yang hang semua minta tarik balik...?????

KUALA LUMPUR 16 Dis. - Puluhan ribu ahli dan pengikut tegar Pas dikesan masih berpegang teguh kepada amanat Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang pada 1981 yang mengkafirkan UMNO sehingga mereka kekal sehingga kini menganggap orang UMNO adalah kafir.

Perkara itu didedahkan sendiri aktivis yang juga bekas ahli seumur hidup Pas, Zainon Ismail atau lebih dikenali sebagai C.N al-Afghani (gambar) berikutan masih ramai pengikut tegar parti itu percaya, pemimpin serta ahli UMNO jauh lebih hina daripada orang-orang bukan Islam.

Sehubungan itu, Zainon mendesak Abdul Hadi yang kini memegang tampuk kepemimpinan Pas menarik balik amanat berkenaan demi kepentingan umat Islam di negara ini kerana selagi beliau tidak berbuat demikian, orang Melayu akan kekal berpecah sampai bila-bila

 

utusan meloya

 

 

penyapu sial

 

 

itu kate-kate dari zainon ismael je...ingat ke org besar mane tadi,ntah org asli mane di upahnyer supenye mengeluarkan kate2 berkenaan..mushkil gak aku,apsal org umno tu xnk sokong ulamak,ustaz,cam Tuan Guru Nik Aziz tu..ulamak tu,ulamak waris nabi,...waris nabi pun xnak,usahkan ke nabi...ajaib sungguh..

ustaz berguna time org nak kawen dan org mati,time tu pggl la ustaz..jika x,make x laa...tp,bila Allah dah tutup pinntu hati seseorg tu,smpai ke mati payah nak lihat kebaikan...