ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

14 December 2012

pembunuh altantuya di tikam dari belakang.....TPM jadi dalang sabatoj najib....Pendedahan Deepak ‘mencari kemaafan’ dari Altantuya akibat "tak cukup makan" menjadi punca....!!!!

Penjual permaidani Deepak Jaikishan mencari kemaafan dari Altantuya Shaariibuu atas peranannya dalam akuan bersumpah kedua oleh P Balasubramaniam pada Julai 2008.

Ahli perniagaan yang menyaman Ketua Wanita Umno Selangor Senator Datuk Raja Ropiaah Abdullah kerana hal jual beli tanah, juga berkata beliau akan menerbitkan dua buah buku tentang kehidupannya dan perniagaannya.

Saya ke kuil untuk mencari kemaafan dari Altantuya,” katanya , dengan berkata insiden tersebut sebagai “kesilapan paling besar dalam hidupnya”.

Dia juga memberitahu tentang buku yang akan diterbitkan dan diedarkan secara persendirian.

“Saya menulis dua buku, yang pertama sangat pendek, sebanyak 26 muka surat dan akan keluar pada Isnin ini,” katanya lagi.

Buku kedua Deepak, yang lebih terperinci, katanya lagi, akan dilancarkan pada bulan Januari tahun hadapan.

Akuan bersumpah Balasubramaniam dikeluarkan sehari selepas beliau membuat akuan bersumpah pertamanya tentang kematian Altantuya pada tahun 2006, dimana dua polis komando elit didapati bersalah dan menghadapi hukuman bunuh.

Beliau menyaman ketua wanita Umno Selangor dan syarikatnya, Awan Megah Sdn Bhd kerana dakwaan menipu dalam pembelian tanah seluas 223.33 ekar di Bukit Raja.

Beliau menamakan Awan Megah bersama dengan Kementerian Pertahanan, Syarikat Tanah Dan Harta Sdn Bhd dan Cebur Megah Developement Sdn Bhd dalam dakwaan beliau mengenai tuduhan menipunya berjuta ringgit dalam perjanjian pembelian tanah itu.

Astacanggih Sdn Bhd, syarikat milik Deepak bersetuju membeli tiga keping tanah pada 2007 dengan berharga RM13 juta dan bon jaminan bank RM72 juta dari Raja Ropiaah, yang dianugerahkan kontrak RM100 juta untuk pembinaan pusat penyelidikan pertahanan yang dipanggil Pusat Pengajian Pertahanan Nasional (Puspahanas).

Ketua Wanita Umno Selangor itu didakwa menjual sebidang tanah dengan harga RM2 juta tunai dan RM16 juta dalam bentuk overdraf dalam usahasama dengan Guppyunip Sdn Bhd, syarikat membuat plastik, dan menyebabkan peniaga permaidani itu membuat laporan polis pada Julai lalu.

No comments:

Post a Comment