ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

08 December 2012

kes tak cukup makan...deepak berpaling tadah....najib dan rosmah jadi haramjadah ....tak nafi dan takut naik mahkamah bermakna 2 ekor babi ini memang terlibat...!!!!

Kita  mempersoalkan mengapa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansoh masih belum menafikan dakwaan yang dibuat ke atas mereka oleh ahli perniagaan Deepak Jaikishan.
Ini kerana Najib dah Rosmah perlu menjawab dakwaan yang ditimbulkan Deepak itu.

Mereka tidak seharusnya mengada-adakan pembohongan mengenai penglibatan  orang lain  dalam soal ini .

Ini berikutan dakwaan bekas pembantu Datuk Seri Anwar Ibrahim, Anuar Shaari  yang di rasuah oleh UMNO  seperti dalam laporan New Straits Times hari ini bahawa ketua pembangkang itu memainkan peranan dalam dakwaan Deepak.

Menurut laporan New Straits Times, Anuar mendakwa bahawa "Anwar berjanji untuk menyelesaikan masalah kewangan Deepak sebagai balasan untuk fitnahnya ke atas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak".

Minggu lalu, Deepak memberi keterangan bahawa Najib memberi persetujuan ke atas pemindahan milik tanah seluas 223.3 ekar (89.332ha) di Bukit Raja, Selangor daripada Awan Megah kepada sebuah syarikat penama milik Deepak.

 

 

penyapu sial

 

anuar shaari ini adalah anjing UMNO yang telah di bayar berjuta juta...kerjanya tak lain adalah mengipas burid 2 ekor babi hutan 1 malaysia ini...!!!!

No comments:

Post a Comment