ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

11 December 2012

Lagi Kes Wanita Indonesia Dakwa Dirogol Polis....Selagi Bapak Biang Keladi Menteri Perogol Amah Tidak Di Tangkap Dan Di Dakwa Jenayah Polis Merogol Menjadi Jadi....!!!!

Bukit Mertajam: Polis Pulau Pinang hari ini menyanggah laporan seorang wanita Indonesia yang mendakwa dirogol dua anggota polis di Taman Limau Manis, Bukit Tengah, kelmarin.

Timbalan Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Abdul Rahim Jaafar berkata pemeriksaan perubatan dan siasatan awal mendapati wanita berusia 26 tahun itu bukan sahaja tidak dirogol dan dipukul, bahkan tiada anggota polis yang digambarkannya bertugas pada waktu kejadian.

“Saya menafikan kejadian itu dan ini adalah satu tohmahan kepada pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM) terutama kepada anggota saya di Pulau Pinang,” katanya kepada Bernama, di sini.

Beliau mengulas laporan sebuah akhbar berbahasa Inggeris hari ini yang antara lain menyatakan seorang wanita Indonesia mendakwa dirogol dan dipukul dua anggota polis peronda dalam kejadian pukul 12.30 tengah malam itu.

Wanita itu mendakwa teksi yang dinaikinya ditahan sebuah kereta peronda polis dan dia ditahan kerana hanya membawa salinan pasport. Dakwanya lagi, dia turut dipukul sehingga pengsan selama dua jam.

Dia kemudian membuat pemeriksaan kesihatan di sebuah klinik swasta di Bayan lepas dan memaklumkan dirogol serta dipukul kepada doktor di klinik tersebut sebelum kesnya dirujuk kepada polis.

Mengulas lanjut, Abdul Rahim berkata siasatan lanjut terhadap wanita berkenaan juga mendapati banyak keraguan dalam keterangannya.

“Semalam kita bawa dia ke tempat-tempat yang didakwanya berlaku kejadian terbabit dan mendapati beberapa dakwaan dia menimbulkan keraguan dan tidak sama dengan dakwaan awal.

“Wanita itu juga memberi keterangan yang meragukan termasuklah lokasi dia dirogol kerana lokasi berkenaan didapati berada di kawasan tumpuan orang ramai dan kawasan itu juga dikawal oleh pasukan Skim Rondaan Sukarela sepanjang masa,” katanya.

Selain itu katanya, polis turut membuat pemeriksaan terhadap anggota peronda polis yang bertugas pada waktu kejadian dan mendapati tiada yang menepati gambaran yang diberi wanita tersebut selain dia juga gagal mengenal pasti siapa yang merogolnya.

Menurut Abdul Rahim, hasil siasatan juga mendapati wanita itu bekerja sebagai pelayan pelanggan di sebuah premis hiburan di Seberang Jaya, bukan pekerja kilang seperti yang didakwa.

“Setakat ini kita dapati wanita berkenaan sengaja mereka-reka cerita kononnya dia dirogol oleh dua anggota polis, bagaimanapun polis tetap menjalankan siasatan dari pelbagai aspek.

“Polis juga tidak menolak kemungkinan akan mengambil tindakan terhadap wanita itu jika dia didapati sengaja mereka cerita dan membuat tohmahan kepada polis,” katanya

 

 

penyapu sial

 

 

Tak masuk akal seorang wanita suka2 dakwa dia dirogol.Kejadian didakwa berlaku tengah malam dan wanita tersebut berada dalam ketakutan.Jadi adalah munasabah dia tak boleh cam tempat kejadian rogol berlaku.Yang lawaknya, adakah seorang wanita asing boleh kenal dengan perogolnya?

begitu cepat polis kata ia adalah tohmahan sedang belum ada lagi kawad cam dilakukan oleh wanita tersebut...

bukankah penafian polis berkenaan bakal menyemarakkan lagi kemarahan rakyat di Indonesia terhadap polis Malaysia?

sayugia di ingatkan tentang beberapa kejadian pelik di negara ini...

Arwah adik Aminul Rashid,
Polis dah bunuh dia. Tetiba keluar cerita ada parang dalam bonet kereta dia.

Seorang peserta India PLKN Pasir Salak, mati.
Pengurusan cakap dia degil mandi di tasik yang dilarang.
Parent dia tak puas hati, buat post mortem, ada banyak kesan tikaman di badan. Najib datang hulur RM 100,000. Kes tutup

Uncle seeker condemn sultan.
Polis tahan reman, tetiba dakwa dia ambil dadah.

Anuar dituduh liwat,
bila bicara tak bersalah,
dipenjara juga atas tuduhan salah guna kuasa.

Teo Beng Hock mati dalam siasatan SPRM. dia dituduh bunuh diri. Kalau nak bunuh diri buat apa gi pejabat SPRM. Terjun laut jer la.

Tolonglah UMNO, tipulah kami dengan cereka genius.
Otakku tak mampu untuk menghadam auta moron.

Polis tak boeh dipercayai dah selagi bawah perintah BN. Siapakah yg terang2 membelasah peserta2 Bersih? Siang hari dan beratus ribu biji mata menontonnya pun polis sanggup membelasah rakyat yg tidak bersenjata, inikan pula ditempat yg tersembunyi? Polis2 tak ingatkah lebamnya mata DS Anwar, matinya Kugen dlm tahanan polis, terbunuhnya adik Aminurrasyid dan yg terkini, polis tak bacakah pengakuan bekas KPN iaitu Musa Hassan. Sudahlah, polis sekarang ini diibaratkan seperti seorang gembala dengan serigala. Tolong ingat, doa orang yg dizalimi tidak ada hijab disisi Allah.