ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 December 2012

kepala samseng tentukan PDRM kena ikat kontrak dengan APCO.....ketua pembangkang kena gantung parlimen...UMNO punya angkara...!!!!

tindakan polis ini di tentukan oleh samseng APCO.....!!!!

Satu siasatan bebas oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia sangat  perlu berikutan tindakan Tan Sri Musa Hassan mendedahkan satu projek komunikasi Polis Di Raja Malaysia (PDRM) bernilai ratusan juta ringgit mempunyai kaitan dengan perunding perhubungan awam, Apco Worldwide.

Kita  menyelar skandal penyelewengan ini kerana dengan jelas sistem keselamatan dalam negara adalah tidak lagi tulen, dan terdedah untuk dimanipulasi oleh pihak-pihak tertentu untuk kepentingan peribadi.

Projek tersebut dikatakan diperolehi pada akhir 2009 dahulu, iaitu setahun sebelum perihal Apco didedahkan oleh Dato Seri Anwar Ibrahim di dalam sidang Dewan Rakyat sehingga membawa kepada penggantungan beliau dari sesi Parlimen.

Tan Sri Musa Hassan turut menamakan bekas anggota penasihat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Tan Sri Robert Phang sebagai individu yang mengarahkan pegawai polis untuk meluluskan projek tersebut.

Malah tindakan Robert Phang mengugut untuk menukar pegawai itu dalam masa 24 jam sekiranya tidak meluluskan sistem komunikasi tersebut, menimbulkan tanda tanya betapa rapuhnya pengurusan PDRM sehingga orang luar ( kepala samseng )  mampu memberikan arahan langsung serta mengugut mana-mana pegawai polis sesuka hati.

Siapakah sebenarnya yang berkuasa dalam PDRM dan sekiranya Ketua Polis Negara tidak mempunyai kawalan penuh, apakah nasib 28 juta rakyat Malaysia yang bergantung harap terhadap keselamatan hidup mereka di negara ini  jika di kuasai oleh  kepala samseng ?

Sesungguhnya  kita  memandang  serius dengan dakwaan Tan Sri Musa Hassan, dan berharap Polis Diraja Malaysia dapat segera menjawab dakwaan tersebut dalam masa 24 jam bagi meredakan keresahan orang ramai berhubung skandal ini.

Rakyat berada dalam keadaan terkejut dan memerlukan penjelasan segera bagi mengembalikan keyakinan mereka terhadap sistem keselamatan dalam negara.

Adakah keadaan ini akan menyebabkan penjenayah kecil-kecilan ditangkap, tetapi penjenayah besar terlepas kerana sistem keselamatan negara boleh diakses sewenang-wenangnya oleh beberapa individu tidak bertanggungjawab.

Kita  memberi amaran, sekiranya tindakan lanjut tidak diambil, keyakinan dan rasa hormat orang awam terhadap PDRM akan semakin terhakis, sekaligus menyebabkan krisis kepercayaan terhadap badan keselamatan itu dan keadaan ini tidak baik untuk kestabilan sosial.

Tidak ada ruang untuk bermain dengan masa depan dan keselamatan orang awam, pencerobohan kuasa ini adalah serius dan perlu diambil tindakan segera bagi menanganinya.

No comments:

Post a Comment