ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 December 2012

tapis calon kalau SPRM telus...tiada seekor haramjadah haramjadah UMNO yang lulus jadi calon PRU 13 nanti...!!!!

Ura-ura UMNO hendak menghantar senarai nama calon-calon parti itu ke SPRM dahulu merupakan isu yang agak menarik juga. Jika begitu elok kita alu-alukan usaha itu kerana kata pemimpin besar UMNO ia akan memastikan calon-calon yang bakal diturunkan nanti adalah bersih dari elemen rasuah.

Tetapi yang lebih menarik lagi boleh kah Najib dan ramai pemimpin yang lain yang sedang berkuasa dapat menjadi calon nanti? Bagaimana dengan Menteri-Menteri Besar sekarang pula? Kalau di siasat betul-betul berkemungkinan Najib, Muhyiddin dan ramai lagi Menteri-Menteri yang lain tidak layak menjadi calon kali ini.

ATAU tindakan ini hanya untuk mengabui mata rakyat dengan menunjukan calon-calon UMNO yang lama yang kita tahu terlibat dengan rasuah dapat di bersihkan nama mereka dari imej rasuah mereka. Lain-lain perkataan SPRM akan mengumumkan yang calon-calon yang akan diturunkan itu telah dibersihkan nama mereka.

kita sendiri sebagai rakyat sudah mengetahui tahap mana kredibilitinya...yang pasti SPRM memang tiada konek memburu jerung jerung perasuah yang besar besar...tak payah jauh kes sharizat lembu ,musa aman dengan skandal rm 40 juta dan kapal selam altantuya rm 3 billion terus di sorok bawah karpet raya betina puaka betina pundek 1 malaysia.

Tetapi kita tidak menjangka apa yang di sebut itu adalah serius. Jika UMNO benar-benar serius,kita rasa tidak ada seorang pun akan layak menjadi calon, termasuk lah Perdana Menteri sendiri.

Tidak usah lah kita hiraukan isu itu Ia tidak akan berlaku. Yang rasuah akan tetap diturunkan sebagai calon nanti.