ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 March 2013

10 minit ajer dah lah tu siaran rakaman.....ini macam rakaman rais suntut robengah sampai terpancut ....angkuh amender kalau asik asik nak kencingkan pakatan rakyat...!!!!.

Rais: Pakatan angkuh tolak siaran manifesto

dah suntut robengah 10 minit sampai terpancut...masih angkuh tuduh pakatan rakyat  angkuh...10 minit mana cukup beb...nak pancut robengah pun ada " warm-up " dulu....!!!!

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim menyifatkan Pakatan Rakyat (PR) angkuh apabila menolak tawaran kerajaan untuk mereka membentang manifesto pilihan raya umum di Radio Televisyen Malaysia (RTM).

“Sikap angkuh pembangkang itu sudah terdaftar dalam pemikiran rakyat Malaysia. Biasanya apabila orang berbudi kita berbahasa, tetapi bagi pembangkang, mereka berkata kami tidak mahu, kami tolak, alasan-alasan yang diberi tidak cukup,” katanya.

Rais (gambar) berkata demikian kepada pemberita selepas menghadiri Majlis Ramah Mesra Warga Kerja Pos Malaysia Berhad bersama Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini.

Pada 22 Mac lepas, beliau menawarkan semua parti politik membentang manifesto masing-masing bagi pilihan raya umum ke-13 menerusi RTM selama 10 minit.

Bagaimanapun, pada 25 Mac lepas, Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng menolak tawaran itu dan PKR serta PAS dilapor turut mengambil tindakan sama.

“Seharusnya mereka ambil ini sebagai satu peluang keemasan tetapi oleh kerana keangkuhan mereka, mereka tidak mahu menerimanya,” katanya.

Rais yakin rakyat akan menterjemah tindakan pembangkang itu dalam pilihan raya umum nanti.

 

 

penyapu sial

 

 

anjing tua seekor ni x habis habis membodek....10 minit bagi untuk siaran ..dahlah tu siaran rakaman yang di tapis...ko pikir inikah cara demokrasi yang sebenarnya ke...di amerika dan negara yahudi hatta di indonesia pun x buat taktik kotor sebegini...merka bagi peluang samarata berkempen dalam tv...??yang puak puak ko berhari hari melalak dalam tv 3 dan rtm sampai rakyat nak muntah dengar fitnah kamu...macam mana,,???

10 minit tu sesuai buat rakaman kamu pancut robengah ....buat apa kamu nak tawar masa sependek tu untuk samakan masa kamu memancutnya...

ingat rais tua kutuk....mesej yang nak di sampaikan rakyat bukan cukup 10 minit....untuk pemanas badan pun belum tentu cukup...pakatan rakyat mintak sekurang kurangnya 1 jam ....live dan tanpa tapis...itu ajer...jika di banding peluang puak puak syatan kamu yang berkali kali banyaknya berkempen di media arus perdana...

itu pun sifu takut bini kamu ....koneknya pendek ajer...menyorok balik tetek rosmah...tak berani bubar parlimen...penakut....bacul...jantan dayussss..!!!!