ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 March 2013

musuh no 1 negara adalah keling pundek mahatahi....pengkhianat ini beri ic sewenang wenangnya kepada warga asing....dia adalah punca pembunuhan warga sulu beragama islam di lahad datu!!!!

keling pundek maha tahi  jadi dalang  kekacauan  yang berlaku sekarang ini di sabah

Kejayaan serangan ketenteraan terhadap penceroboh Sulu di Lahad Datu bukan penyelesaian penuh berikutan musuh negara sudahpun menyusup masuk ke negara ini melalui Projek IC Sabah.

'Musuh sebenar’ sudah diberi IC oleh bekas Perdana Menteri, keling  paria  Mahathir Mohamad secara leluasa.

Sekarang mereka hendak buat apa? Kita hantar jet pejuang, pasukan tentera bom mereka. Tak semudah itu kerana orang-orang yang jadi musuh dibawa oleh Mahathir, diberi IC.

Yang inilah yang jadi musuh sebenar, bukan mudah hendak kenal pasti mereka sekarang..Kita  juga mempertikai penghantaran tentera ke Sabah dengan menaiki pesawat komersil, Air Asia.

Pergerakan tentera pun naik Air Asia. Hendak bagi Tony Fernandez dapat duit? Komisyen? Mana pergi pesawat TUDM? Mana pesawat tentera?

Atau spare part (alat ganti) tak ada? Enjin jet dijual? Sebenarnya, percayalah – terlalu banyak penyelewengan dan penipuan berlaku..

Kita berasa berasa sangat kecewa kerana  pertahanan negara mudah bolos dan menyalahkan kegagalan risikan tentera yang mengikut telunjuk orang politik.

Oleh kerana itulah  pimpinan negara lambat membuat keputusan hingga menyebabkan ramai anggota pasukan keselamatan terkorban.

 

penyapu sial

 

 

Macam yahudi APCO masuk ke Malaysia atas jemputan UMNO/BN...dan Memang UMNO jadi dalang untuk tangguh PRU13

Apa pun diakhirnya Tenteralah juga yang menjadi penyelamat kepada pdrm dan negara tanpa tentera pasti sudah ramai anggota polis yang tekorban jiwa itu pun ada juga manusia dajal yang kata tentera takde kerja makan gaji buta dan tak perlu naikkan gaji.

tembelang kes ini mendedahkan sandiwara sebenar pihak laknatullah UMNO yang menghianati negara...

No comments:

Post a Comment