ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 March 2013

lawak bodoh syaitan yang di kenali ....mahathir keling pundek bagi IC dan najib haramjadah buat janji palsu dengan warga sulu...anwar juga yang kena tuduh....hantar tentera ke lahad datu tapi sempat menyamun untuk kroni...!!!!

 

inilah  salah seekor   pengkhianat tanahair ...menjual maruah negara sambil menipu sultan sulu....!!!!

2 ekor haramjadah  dalam UMNO main judi dengan warga  asing...rakyat dan anggota keselamatan yang jadi  mangsa...meeka terbunuh bukan  kerana benar2  mempertahankan  tanahair tetapi jadi mangsa  anjing permainan terkutuk UMNO...UMNO ni suka berak bersepah sepah...tetapi lebih suka paksa orang lain cucikan...baling tangan sembunyi batu...inilah perangai bangsat  UMNO...setan yang di kenali..

kesian kepada  anggota keselamatan yang di paksa berkorban nyawa  untuk survival  UMNO...tetapi pengorbanan mereka  di perlekehkan oleh UMNO...dah mati baru di sogok  naik  pangkat...tapi pemimpin UMNO ketawa terkekeh kekeh   di belakang  mereka kerana dapat memperbodohkan anggota keselamatan.....!!!!

tengok nie belom apa apa dah jatuh kan semangat tentera....sambil  menyamun  untuk kroni di waktu suasana tengah tegang....!!!

tak pernah di buat oleh tentera  di negara  lain...pergi berperang naik pesawat awam...agaknyalah pesawat  tentera  enjinnya dah habis di eksport ke argentina ke...???

engin dah kena rembat....nak gerak lambat sangat weiiii....baik aku naik jet air asia....

enjin dah habis kena eksport ke argentina...depa pun nak menyundal macam najib  menyundal dengan altantuya sampai scorpene  dah timbul tak boleh tengelam semula...tu yang  perairan negara mudah kena ceroboh dari luar dan dari dalam ( dari dalam ...UMNO jadi dalangnya ..eg seperti kes lahad datu  )