ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 March 2013

sudahlah keling pundek mahathir dan UMNO berak bersepah sepah di sabah....jantan celaka ini ambil kesempatan menangguk di air keroh tuduh pembangkang dalang tragedi lahad datu....!!!!

Lahad Datu: Najib arah siasat penglibatan pihak pembangkang

babi sial punya najib....setan pundek ini tak ada konek nak di ambil tindakan....tiba tiba nak salahkan anwar ibrahim pulak...

KANGAR, 3 Mac – Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mengarahkan pihak berkuasa terutama pihak risikan menyiasat dakwaan bahawa ada pemimpin pembangkang terlibat dengan insiden pencerobohan di Lahad Datu, Sabah.

Katanya dakwaan itu suatu perkara yang serius tetapi dakwaan itu memerlukan bukti kukuh bagi mengenal pasti dalang di sebalik kejadian itu.

Beliau juga hairan kenapa kumpulan itu datang ke Sabah ketika ini semasa negara sedang hampir untuk mengadakan pilihan raya umum sedangkan tuntutan Kesultanan Sulu ke atas Sabah sudah lama dibuat.

“Semua pihak kena siasat. Filipina, Presiden Aquino pun nak tahu apa sebenarnya. Perkara ini satu embarrassment (penghinaan) yang besar kepada kerajaan Filipina.

“Mereka tak reda warga mereka terlibat dengan pencerobohan, mengganas, guna senjata dan bunuh orang kita,” katanya kepada pemberita selepas merasmikan Kampus Induk Universiti Malaysia Perlis (UniMAP) di Pauh, dekat sini hari ini. – Bernama

 

 

 

penyapu sial

 

 

najib jantan celaka ini cuba tutup sandiwara  projek ic mahathir....dengan menuduh anwar ibrahim  sebagai dalang ini....taktik pukimak ini mudah bagi kita yang cerah otak menekanya...selama 2 minggu bersandiwara akhir tembelang tak boleh tutup  juga...

projek ic jadi punca warga sulu dapat ic biru dan memberontak menuntut tanahairnya di sabah......jangan salahkan warga sulu...itu hak mereka yang di tipu oleh kerajaan filipina dan kerajaan malaysia...yang patut di salahkan adalah mereka yang menipu dan memperalatkan warga sulu...

mereka memberontak memang wajar...tapi yang tak wajar adalah memperalatkan mereka untuk mengundi UMNO-BN...melantik mereka jadi ahli UMNO lagilah kurang ajar....

lebih kurang ajar  bila jantan takut bini  ambil kesempatan mennagguk di air keroh  demi kempen politik kotor menjelang PRU 13  yang bakal tiba...

polis nak membodek sangat  sampai terjah tak memasal  akhir memakan korban baru  di kalangan mereka baru padan muka...itu kerja tentera bukan  kerja polis...tentera jadi pondan...polis punya angkara ....itulah padah jadi anjing  UMNO  sekian lamanya..

takziah kepada mereka  yang terkorban  angkara  perbuatan terkutuk UMNO...

dulu bunuh rakyat di memali...kini bunuh rakyat sendiri  di lahad datu...

bangsat najib....nak naikkan imej polis bukan ini caranya....anjing tetap anjing....bro....!!!

hapuskan UMNO barulah rakyat bahagia....!!!!!

Kita pun tak tau macam mana pekerja MEDIA ARUS PERDANA makan dari gaji hasil penjualan cerita fitnah dan tipu rakyat. Kita tengok semuanya majoriti orang Islam. Kesian juga mereka ini dan anak-anak mereka nanti sebab sengaja cari makan  dengan  duit haram

Secara logiknya,, kenapa penceroboh dengan senjata boleh sampai ke darat negeri Sabah, sedangkan penyeludup rokok dari Labuan pun penguatkuasa boleh pintas.

Ini kan pula bot besar dari negara lain sarat dengan penumpang, berapa agaknya kelajuan bot yang penuh dengan penumpang. Kedua, kenapa sehingga hari ini polis yang berhadapan dengan penceroboh yang terlatih dengan gerakan gerila, mengapa kerajaan tak gunakan kekuatan tentera. Adakah bertujuan untuk memanjangkan lagi aksi dan lebih ramai anggota polis terbunuh. Tolonglah, bukan rakyat Sabah tak tau nak fikir, keturunan Sulu inilah yang banyak terima manfaat daripada 'projek ic'.