ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 June 2010

mahafiraun bersabda.....Israel tidak boleh dibawa ke mahkamah




Bekas perdana menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berpendapat Israel tidak akan boleh dibawa ke mahkamah walaupun mempunyai hubungan diplomatik dengan negara mangsa. Beliau menegaskan selagi kuasa besar melindungi rejim Zionis itu, Israel tidak akan dibawa ke muka pengadilan. "Ini tidak berkesan. Banyak orang mengadakan hubungan dengan Israel. Mereka boleh melakukan jenayah tetapi oleh kerana mereka dilindungi oleh kuasa terbesar di dunia, anda tidak boleh heret mereka ke mahkamah," katanya.

"Saya fikir kita terpaksa menunggu 50 tahun lagi bila kuasa Barat dapat diimbangi dengan Timur. Ketika itu, barangkali kita akan lihat perhatian diberikan terhadap ketidakadilan yang dilakukan Israel," tambah Mahathir lagi. Baru – baru ini Israel telah membunuh sembilan aktivis kemanusiaan dengan menahan dua buah kapal yang membawa 18 rakyat Malaysia.


penyapu sial

tun,

eloklah tun berhenti bercakap buat seketika.

hai banyaknya wang ringgit tun, sikit sebanyak apa yg di perkatakan boleh percaya juga so eloklah tun hantar anak anak tun pula bersusah payah tolong palestine. manalah tahu dgn wang ringgit tun boleh rampas semula tanah palestine tu balik dan kembali kepada arab.

bolehlah tun jadi salahudin ayubi yg baru pemerintah palestine .

kata pahlawan salahudin ayubi - sesiapa yg taluki palestine seperti dia menakluki dunia.

eloklah tu tun yg gemar sangat jadi perhatian org ramai.

No comments:

Post a Comment