ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

06 June 2010

Mesej Jelas Kepada Washington & Tel Aviv ......begitu juga dengan hubungan UMNO dan APCO.....!!!!



Lebih 10,000 ahli dan penyokong Pakatan Rakyat menyuarakan kebencian terhadap tindakan zalim dan tidak berperikemanusiaan Israel dengan jelas kepada sekutu karibnya Amerika Syarikat.

Demonstrasi anti Israel yang dihadiri pelbagai kaum dan agama dihadapan Kedutaan Amerika itu turut menyampaikan satu mesej kepada penduduk Gaza, bahawa mereka tidak keseorangan.


Ia merupakan suara rakyat Malaysia yang jelas, tanpa mengira agama tanpa mengoira kaum, perhimpunan hari ini adalah perhimpunan yang melewati (batas-batas) kaum dan agama,

kita telah menghantar satu mesej yang jelas, pertamanya kepada Washington (US) dan keduanya kepada Tel Aviv (Israel),

Tindakan yang diambil oleh Israel, menyerang Kapal yang sedang menghantar bantuan Misi Kemanusian Mavi Marmara kepada rakyat Palestin di Gaza tidak boleh diterima dan tidak boleh dimaafkan.

Amerika mesti mengambil tindakan yang tegas pada kali ini kerana tindakan Amerika sebelum ini yang berdiam diri dan tidak serius terhadap kekejaman yang dilakukan Israel adalah amat dikesali.

Sehubungan itu, perhimpunan besar pada hari ini ( 4 Jun 2010 )  juga telah menghantar satu mesej yang cukup jelas kepada rakyat Palestine, bahawa mereka tidak keseorangan.

Kepada rakyat Palestine, penduduk Gaza, rakyat Malaysia (samada) Islam, Kristian, Hindu atau Buddha, berada dibelakang mereka.

mesej yang jelas juga kepada kerajaan UMNO pimpinan Najib , jika sebelum ini dengan  turut juga kununnya mengutuk keganasan yahudi ini  dalam keadaan terhegeh hegeh bagaikan di paksa  sambil makan kek,buktikan ketegasan yang  di suarakan itu dengan dengan memutuskan semua hubungan  yahudi,kepentingannya  mau pun ejennya terutamanya yang sudah berada di negara ini ( APCO ) atau di luar negara....

BUKTIKAN NAJIB DAN UMNO...JANGAN CAKAP MACAM BURUNG KAKAK TUA.....!!!!

Gambar - gambar demo anti Israel

Menghampiri destinasi Kedutaan Amerika, di sepanjang Jalan Tun Razak






Di sepanjang Jalan Ampang









Bermula di Kampung Baru



No comments:

Post a Comment