ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

02 June 2010

Selcat pertikai bonus 6 bulan kakitangan KSSB

Jawatankuasa Pilihan Khas Mengenai Keupayaan, Kebertanggungjawaban dan Ketelusan Selangor (Selcat) mempertikaikan pemberian bonus sebanyak enam bulan kepada kakitangan Kumpulan Semesta Sdn Bhd (KSSB) dalam tempoh September 2008 hingga Jun 2009 kerana syarikat tersebut baru ditubuhkan pada Julai 2008. Selain itu, Pengerusinya, Teng Chang Khim turut mempersoalkan bonus terbabit.

"Saya rasa syarikat besar seperti MAS (Malaysia Airlines System) atau Maxis, tak bagi macam tu, tapi syarikat ini,” pertikai Teng. Sebelum ini, Pengerusi Bukan Eksekutif KSSB, Abdul Shukor Nagor memaklumkan Selcat pemberian bonus dibuat secara dua peringkat iaitu bonus dua bulan gajipada akhir Disember 2008 dan empat bulan gaji antara Januari hingga Jun 2009.

No comments:

Post a Comment