ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

02 June 2010

UMNO APCO Sokong YAHUDI




"UMNO dan Pemuda UMNO serta sealiran dengannya berdemo kononya benci dengan tindakan YAHUDI/ISRAEL menyerang Flotila Gaza. Kapal perang ISRAEL/YAHUDIMENYERAMG DAN MENGEPUNG kapal Mawi Marmara dari Turki yang membawa bantuan kemanusiaan ke Gaza-Palestin. (11 terbunu dan 35 cedera).

UMNO pun berdemo dan mengutuk kekejaman. Dalam masa yang sama kerajaan BN/UMNO bekerjasama rapat dengan dengan kumpulan YAHUDI/ISREAL . Dengan tingkah laku UMNO diibarakan talam dua muka, malah UMNO sama jahat dengan Yahudi/Isreal.

Hampir 95 peratus pemimpin UMNO/BN menjadi semangat Yahudi dalam tindak tanduk menbangun bangsa melayu dan tanah air milik Melayu telah hancur berkecai tergadai dan digadai oleh pemim pin yang berwajah dua muka yang bernama UMNO/Melayu.

Rengkasnya pemimpin UMNO/BN selama 65 tahun telah membunuh kaum melayu dengan dasar yang tidak jitu untuk memelihara bangsa melayu dan tanah melayu. Cakap besar dan sombong pemiliikam Malayu tidak sampai 15 peratus dalam dasar ekonomi baru.

Pemimpin melayu umno hanya penting perut dan harta. Kesulitan rakyat hnaya didisentuh apabila berlaku pilihanraya umum dan pilihanraya kecil sahaja. Otok dan pemikiran UMNO/Melayu dijajah oleh Yahudi.

Demotrasi kaum UMNO dan sealiran dengannya hanya sekadar retorik politik UMNO dan juak-juaknya sahaja. Dalam masa yang sama tidur bersama dengan semangat Yahudi itulah pemim;pin umno apco. Penipu rakyat sahaja.


mohdnoorawang

No comments:

Post a Comment