ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 June 2010

wooiii....yahudi dah lama bertapak di malaysia.....tak heran lah kalau hubungan UMNO-APCO semakin erat selama ini...!!!!

Rata-rata orang Penang pasti tahu dimana Yahudi Road atau Jalan Zainal Abidin dimana terletaknya Menara UMNO dan Pejabat Majlis Agama Islam Pulau Pinang (MAIPP).

Persoalannya mengapa jalan itu diberi nama Yahudi Road.Sejarah menunjukkan bahawa Yahudi sudah berada di Pulau Pinang sejak tahun 1700 an.Terbukti di Yahudi Road ada perkuburan Yahudi Zionis Israel sebanyak 200 kubur dan dijaga dengan baik oleh penjaga kubur berbayar .Jika ada kubur pasti ada kaum keluarga disini.

Lambang Yahudi Zionis Israel tertera di perkuburan tersebut.Persoalan tanah ini milik siapa.Siapa bayar cukai tanah dan dimana lagi kubur yahudi di Pulau Pinang.





Kubur Yahudi di Penang

Kubur Yahudi di Penang

Kubur Yahudi di Penang

Kubur Yahudi di Penang

Kubur Yahudi di Penang

Kubur Yahudi di Penang

Kubur Yahudi di Penang

Kubur Yahudi di Penang



pasbukitbendera

No comments:

Post a Comment