ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 February 2010

auwwww....menteri sotong takut pompuan.....

Mana Dah Hilang Teloq Menteri Nie, Jumpa Pompuan Pun Takut!!



apa punya Menteri, nak jumpa pompuan pun takut!

Sejak zaman reformasi, Menteri yang merupakan anak Tun Hussein Onn itu dikenali sebagai seorang yang sangat penakut. Lebih sekali dia diajak berdebat oleh tokoh pembangkang, tetapi bila saatnya tiba, dia tidak muncul. Sebab itu bekas Ketua Pemuda Umno itu selalu disindir sebagai Hishamuddin auwwwww, kerana dia tidak kelihatan sebagai lelaki tulen yang berani dan garang. Dia lebih nampak seperti lelaki lembut....auwwww....pondan.

Dan pagi tadi Hishamudin Tun Hussein sekali lagi membuktikan kebaculan tahap wahidnya. Di depan pejabat Kementerian Dalam Ngeri pagi tadi, kira-kira 30 pemimpin Pakatan Rakyat dan kumpulan NGO, cuba menyerahkan kepada Hishamudin memorandum berhubung pendedahan seorang wanita malang, Norizan Salleh yang mendakwa ditembak oleh anggota keselamatan secara salah. Norizan, sebelum ini dilaporkan mendakwa ditembak lima kali di bahagian dada dan tangan di sebuah lebuh raya ketika dalam perjalanan pulang ke rumahnya di Segambut. Norizan mendakwa, akibat serangan tersebut beliau cedera parah dan terlantar di hospital lebih dua minggu bawah pengawasan polis. Beliau terpaksa menanggung kos rawatan perubatan berjumlah hampir RM20,000.

Akibat takut, Hishamudin hanya menghantar seorang pegawainya menemui menemui pemimpin-pemimpin PR dan NGO itu yang menunggu di lobi bangunan KDN untuk menyerahkan memorandum tersebut. Berlaku sedikit kekecohan apabila peguam Norizan - N Surendran - dan wakil PR, berkeras untuk menemui sendiri menteri atau timbalannya.

"Kalau kita bagi pada kamu, kamu tidak akan ambil tindakan. Kita mahu beri pada Menteri," kata Surendran.

Pengarah komunikasi PKR, Lateefa Koya, pula berkata Hishamudin sepatutnya mengambil peluang untuk menemui mangsa yang turut menunggunya di lobi KDN, supaya beliau boleh melihat sendiri apa yang sebenarnya telah terjadi kepada Norizan.

Ahli parlimen Kapar, S Manikavasangam berkata mereka akan menyerahkan memorandum itu kepada Menteri berkenaan bila parlimen bersidang mulai 15 Mac ini.

"Di Parlimen, dia tidak boleh lari," katanya.

Memang Hishamudin tidak boleh lari pada 15 Mac ini. Tapi dia mungkin pergi ke tempat lain "atas urusan rasmi" bagi mengelakkan menemui Norizan. Dan jika ini terjadi Hishamudin memang sah Menteri yang tak ada telur. Alahai....nak jumpa pompuan pun takut!!


pendikar gunung kriang

No comments:

Post a Comment