ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 February 2010

Betul kata ketua pemuda beruk beruk 1malaysia....khairy@beruk jamaludin....Pemuda UMNO dah jadi Beruk...



ketua pemuda beruk 1 malaysia.....kita turun ke jalanraya....kita jadi raja beruk di jalanraya.....






























































































































































































Demo tajaan Raja Katak. Sasaran 30 ribu pendemo. Lokasi : Depan Kedutaan Australia. Bila ? Pada pagi ini.di maklumkan lebih 300 ribu penyokong BN bersama Ibrahim Ali. Demo berjaya...wa ka ka ka......

Ada permit ka demo ni..... water cannon tak nampak pun....mana ketua penyundal samseng politik 1 malaysia (KPN &gang)....buat bodo ke....kalau pakatan rakyat yang buat....besar dia punya pantat melalak bagi warning itu dan ini...sambil tabur water canon beracun....!!!!





















Suasana didepan pintu kedutaan, gelap dengan ratusan ribu pendemo bantah 50 ahli parlimen Australia bikin gila hal ehwal malaysia.....wah terlalu berjaya sungguh....pantat ko orang lah...!!!!

(*) nota - tidak lebih 150 orang saja yg datang. Ibrahim Ali entah kemana. Apo nak dikato !



penyapu sial

ha ha ha...para demo itu macam cibai rupanya....muka tak ada teloq.....buat sampah masyarakat...menyusahkan orang ade lah....dah keturunan kerajaan beruk 1 malaysia...apo nak di kato....!!!!

No comments:

Post a Comment