ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 February 2010

Nik Aziz akan diheret ke mahkamah dan didakwa.....!!!!

SPRM melalui kenyataan media terkini mereka memberi isyarat jelas bahawa Tok Guru Nik Aziz akan diheret ke mahkamah dan didakwa dengan pertuduhan-pertuduhan rasuah. Kenyataan akhbar dan ulasan disertakan.

"PUTRAJAYA: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Kelantan sudah selesai menyiasat dakwaan rasuah membabitkan Menteri Besar, Datuk Abdul Nik Aziz Nik Mat.

Pengarah Bahagian Komunikasi Korporat SPRM, Datuk Ahmad Khusairi Yahaya, berkata kertas siasatan itu kini berada di Bahagian Pendakwaan untuk tindakan lanjut.

"SPRM Kelantan sudah selesai menjalankan siasatan dan kertas siasatan kini berada di Bahagian Pendakwaan," katanya ketika ditemui di sini sebentar tadi." -tamat-

Isyarat bahawa pendakwaan akan dibuat cukup ketara kerana kertas siasatan dinyatakan dengan jelas sudah berada pada Bahagian Pendakwaan. Sekiranya tiada cadangan hendak mendakwa, tentulah ayat seperti ' kami mendapati tiada kes' akan digunakan.


Lucu, pelik dan misteri apabila seorang ulamak zuhud yang tinggal di teratak buruk hendak diseret ke mahkamah dan didakwa oleh SPRM sedangkan kepimpinan rasuah pemimpin UMNO yang tinggal di rumah berjuta-juta tidak disentuh langsung.

Nampaknya, memang tepat ramalan penganalisis politik bahawa sesudah Anwar Ibrahim dilanyak cukup-cukup di mahkamah, Tok Guru dan kepimpinan PAS juga akan diserang sama. Nampaknya, kepimpinan Najib bertekad meniru cara kepimpinan Tun Mahathir yang memimpin cara keras.

Jangan lupa, 'those who live by the sword, dies by the sword'. Mereka yang hidup dengan pedang, akan mati kerana pedang".

Takutlah kamu kepada Allah. Menjadi kewajipan kami golongan muslimin menewaskan golongan munafiqin.. Wassalam

No comments:

Post a Comment