ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

19 February 2010

ku sangka pahlawan rupanya pembacul.....!!!!

Sepatutnya dia nie  patut bersemuka dengan jawatankuasa disiplin PKR tapi dia dah cabut pi Korea Selatan.

Ceh!! Kusangkakan Pahlawan rupanya... pembacul.....woiii....zul...hang tak adaq teloq ka....!!!!...lagak ayam jantan berkokok di sarang ayam betina....cis tak tau malu...!!!!


Ahli parlimen PKR Zulkifli Noordin telah “melarikan diri” ke Korea Selatan bagi mengelakkan dirinya daripada bersemuka dengan jawatankuasa disiplin parti itu.

Timbalan presiden, PKR, Dr Syed Husin Ali hari ini berkata Zulkifli seringkali memberi pelbagai alasan dan meletakkan kepentingan peribadinya mengatasi hal ehwal parti.

"Zulkifli telah ke Korea Selatan atas urusan peribadi dan bukannya dihantar oleh parti. Parti tidak mengetahui tentang lawatannya itu. Dia tidak memberitahu lembaga disiplin berhubung lawatan itu. Dia juga tidak pernah mencadangkan tarikh lain bagi mendengar kesnya itu,” katanya.

Menurut Syed Husin, tindakan Zulklifi itu bukannya sesuatu yang mengejutkan. Dalam kes sebelum ini, dia juga pernah memberi alasan yang kononnya berada di luar Kuala Lumpur dengan tujuan untuk mengelakkan perjumpaan dengan jawatankuasa disiplin pada hari yang ditetapkan.

"Zulkifli telah memberi keutamaan terhadap program peribadinya di Korea Selatan daripada menghadiri perjumpaan dengan jawatankuasa disiplin bagi mempertahankan dirinya. Dia sepatutnya mempertahankan dirinya dan tidak menyalahkan sesiapa,” katanya dalam satu kenyataan akhbar.

Menurut Syed Husin lagi, ahli parlimen dari Kulim Bandar Baharu itu juga masih gagal menjawab surat tunjuk sebab yang dikeluarkan oleh parti itu kepadanya pada 8 Feb lalu.

Malaysiakini

No comments:

Post a Comment