ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 February 2010

lebih rela hilang seorang kawan yang menjadi ular orok orok dalam selimut....

Lim sedia hadapi tindakan undang-undang Datuk Zahrain

Penang: Ketua Menteri Lim Guan Eng (foto) bersedia menghadapi tindakan undang-undang yang melibatkan ahli keluarga Datuk Zahrain Mohamed Hashim untuk tender RM40 juta menguruskan Bukit Jambul Golf Resort di

Menurut Bernama, Lim berkata , Zahrain tidak gembira kerana kehilangan tender melalui sebuah syarikat yang ditubuhkan dua bulan sebelum tender disebut pada September 2008.

"Terserah kepada Zahrain untuk menuntut atau tidak.

"Kami mempunyai cukup bukti dan bersedia mengambil risiko demi kerajaan yang bersih," katanya ketika mengulas ancaman Zahrain untuk melibatkan ahli keluarganya dalam tender.

Lim berkata hubungan mereka menjadi buruk selepas syarikat yang disokong oleh Zahrain gagal mendapatkan tender untuk menguruskan Bukit Jambul Golf Resort.

"Saya bersedia kehilangan seorang kawan daripada menganugerahkan tender kepada syarikat yang belum terbukti dan tidak mempunyai kredibiliti," katanya di rumah terbuka Tahun Baru China DAP Pulau Pinang , di sini hari ini.


Zahrain(foto) , mantan Ketua Parti Keadilan Rakyat (PKR) Pulau Pinang , tidak dapat dihubungi untuk mengulas terhadap ancamannya untuk menyaman Lim.

Mengulas tentang cadangan oleh pemimpin pembangkang negeri, Datuk Azhar Ibrahim bahawa minit dari mesyuarat perayaan 'Maulidur Rasul' supaya didedahkan, Lim berkata itu adalah suatu perangkap. Beliau menambah bahawa beliau tidak bertanggungjawab untuk urusan keagamaan.

Azhar yang yang juga Setiausaha UMNO Pulau Pinang mencabar Lim supaya mendedahkan minit mersyuarat 'Maulidur Rasul' pada 19 Feb dan Mac 3 supaya kebenaran dapat diketahui.

Lim berkata perarakan 'Maulidur Rasul' ( Keputeraan Nabi Muhammad) dan program-program keagamaan lain akan terus berjalan seperti yang dirancangkan.

Sementara itu dalam reaksi spontan, setiausaha akhbar Lim Yin Fah Cheong menuduh Bernama melaporkan berita "palsu dan mengelirukan"

"Ketua Menteri Pulau Pinang belum pernah melibatkan ahli keluarga Datuk Zahrain ketika menyangkal serangan peribadi yang dibuat oleh Zahrain. Beliau percaya pada menjawab dengan fakta dan tidak menyerang peribadi yang melibatkan ahli keluarga.

Ketua Menteri telah jelas mengatakan bahawa hubungannya dengan Datuk Zahrain menjadi buruk selepas beliau menolak untuk menerima cadangan Zahrain Island Golf Properties Bhd (IGP) , sebuah syarikat dengan RM2, bagi tender bernilai RM 40 juta untuk menguruskan Bukit Jambul Golf Resort," Cheong berkata dalam satu kenyataan( kemampuan dalam Kompetensi, Liabiliti dan Transparansi). Ketua Menteri Pulau Pinang lebih rela kehilangan seorang teman dan mendapat musuh.


alhusseyn51

No comments:

Post a Comment