ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 February 2010

bukti najib kata....ekonomi negara kita tak terjejas dengan merudumnya ekonomi seluruh dunia....

10 Ribu kakitangan Petronas Bakal Dibuang Kerja


"Najib sedang berpeluh sebenarnya. Nak keluar negara cari pelabur tetapi tidak berani bersoal jawab dengan wartawan, nanti banyak isu yang ditanya wartawan asing tak dapat dijawab. Jadi mau tak mau Najib perintah semua agensi kerajaan perhebatkan cari duit sendiri walau apa cara sekalipun. Petronas yang dulu merupakan sumber untuk pemimpin negara kebas duit, sudah mula kekeringan dan kekurangan duit. Arahan pelik terbaru yang didengar dari pekerja petronas sekarang, sama sama pekerja petronas tak boleh kawin. Salah seorang kena berhenti kerja. Seorang je yang dibenarkan kerja dan bisik bisik terbaru yang terbocor dari petronas, 10 ribu pekerja bakal diberhentikan.

Bila ditanya kenapa petronas kekurangan duit? Dengan selamba seorang pegawai petronas menjawab kerana harga minyak jatuh. Aik??itu hari kata masa harga minyak mahal kerajaan rugi?Ni kenapa harga minyak jatuh pulak kerajaan kekurangan hasil? Kerajaan tipuuu, selamba dia jawab.

Najib nampaknya adalah PM malaysia yang paling malang. Duit negara sudah habis dikikis oleh Mahathir dan Paklah, tetapi Najib yang terpaksa menanggung beban. Itupun sekarang Mahathir masih lagi mau Najib ikut telunjuknya. Kalau Najib tak ikut sikit terus Mahathir tuduh Najib ikut telunjuk Rosmah.

Tak tau la nanti macamana keadaan Pakatan Rakyat bila ambik alih Malaysia dari BN selepas PRU13. Nasib baik masa tu Terengganu UMNO masih perintah. Jadi mereka masih ada sumber lagi untuk kikis duit rakyat.

Kepada orang orang petronas yang tak dapat aku sebutkan nama di sini, syabas kepada anda kerana berkeras kepala taknak bagi duit kepada kerajaan baru baru ini. Teruskan langkah anda untuk gunakan duit tersebut untuk melabur di luar negara seperti rancangan asal. Ternyata masih ada orang seperti anda yang ingin menyelamatkan petronas.

Kepada 10ribu yang bakal diberhentikan kerja, jadilah anda penyelamat negara dengan menyokong PR. Hanya PR yang dapat memulihkan ekonomi negara.

No comments:

Post a Comment