ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 February 2010

UMNO cuba hura-harakan PR – Mahfuz

Naib presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar menganggap tindakan UMNO berhubung isu perarakan Maulidur Rasul di Pulau Pinang hanyalah bertujuan untuk menghalalkan cara. "Matlamat Umno nak kucar kacirkan kerajaan PR dengan menimbulkan suasana yang boleh membawa kepada keadaan huru-hara walaupun sampai kepada pertumpahan darah. Yang penting bagi Umno untuk dapat kembali kuasa. Ini lah perangai orang gila talak," tegasnya.

Ianya berikutan isu kerajaan Pulau Pinang membatalkan perarakan Maulidur Rasul pada 26 Februari ini namu dinafikan Ketua Menteri, Lim Guan Eng. Mahfuz cuba melahirkan rasa pelik dengan tindakan UMNO yang cuba mempertahankan perarakan Maulidur Rasul di Pulau Pinang. "Bagi saya, berarak Maulidur tak salah, tak berarak tidaklah berdosa. Untuk apa kalau berarak membawa pada dosa. Apa erti kalau berarak dan berselawat ke atas Nabi, kemudian tolak apa yang Nabi suruh," jelasnya.



penyapu sial


Selawat bagai nak rak, tapi rasuah hantam jugak. Kerah segala kakitangan kerajaan dan ahli-ahli UMNGOK berarak dan berselawat tapi dalam jiwa kosong. Tak tahu atau tak mahu ambil iktibar atas seruan Nabi Muhammad saw. Inilah padahnya sikap talam dua muka ( jembalang n dajal) macamana nak seru orang buat baik sedangkan apa yang diamalkan UMNGOK penuh dengan benda-benda haram.

Kat Kedah dah lama dah dibatalkan perarakan Maulidurrasul. Sejak dari pemerintahan UMNGOK lagi. Kenapa tak mahu pertikaikan. Panggillah media perosak minda rakyat untuk buat liputan. Tak beranikan! sebab dalam diri tu dah ada sifat-sifat munafiq dan penjilat najis je.

No comments:

Post a Comment