ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 February 2010

Polis cibai mahu siasat Guan Eng

Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng diarah memberikan masa dan tarikh kepada pihak polis untuk disiasat berhubung enam laporan yang diterima. Pihak polis memaklumkan siasatan akan dibuat berdasarkan laporan yang diterima daripada Sungai Nibong, Kg Baru, Kubang Semang, Seberang Jaya, Sungai Pinang dan Kepala Batas. Laporan tersebut dikatakan berkaitan perhimpunan haram, Akta Hasutan 1948 dan jenayah fintah.

Peguam Jagdeep Singh Deo yang mewakili Lim menyifatkan siasatan tersebut sebagai satu bentuk gangguan. "Polis telah menyenaraikan enam kes untuk disiasat. Ini jelas menunjukkan niat untuk mengganggu ketua menteri, tetapi beliau akan memberi kerjasama kepada polis. Jika ketua menteri hendak mempertahankan dirinya, beliau mesti tahu apakah tuduhan terhadapnya," katanya.


penyapu sial


Wah lajunya tindakan kalau aduan AMNO !!!!!

ni apa punya kimak la polis malaysia ni..... banyak lagi kes2 yang besar lu tak mau siasat..
kes yang takda apa apa ni lu nak siasat.. sikit punya cepat lu nak bertindak.. kes najis altantunya lu buat2 tak reti je skang.. kapal selam lagi.. kapal terbakar....enjin hilang dan orang hilang pun masih tak nah siasat ke...apa mau kerja senang makan gaji buta...!!

Rajin polis buat kerja macam ni sebab tak lama lagi dapat naik gaji dan elaun. Bekerja untuk pemerintah UMNO/BN. Yang sedihnya ada rakyat biasa buat berpuluh-puluh repot anak hilang, anak lari, anak kena itu, kena ini tetapi tiada tindakan yang diambil.

Hinggalah rakyat biasa dah jemu nak buat repot dan tidak percayakan polis lagi. Aku nak siasat polis yang bekerja untuk menjadi kuda tunggangan politik ini di Perak, Selangor, Kedah dan Pulau Pinang....aku tahu KPN Musa & Co. tengah buat apa sekarang....polis naik gaji dan elaun tetapi gaji dan elaun kakitangan awam tidak naik, ini yang aku menyampah dengan Kerajaan UMNO/BN.

No comments:

Post a Comment