ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 February 2010

Tolak debat : Pemuda UMNO tak ada teloq.....he he he

Setiausaha, Angkatan Muda Keadilan Pulau Pinang (AMKPP), Syed Mikael Rizal Aidid menyifatkan tindakan Pemuda Umno Pulau Pinang dan Dewan Perniagaan Melayu Malaysia cawangan negeri itu (DPMMPP) menolak cabaran Debat Perdana Rakyat 2010 adalah sebagai pengecut. Mereka menegaskan hanya mahu berdebat dengan Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng sahaja berhubung isu peminggiran orang Melayu. “Sindiran Yang Dipertua DPMM Pulau Pinang, Rizal Faris Mohideen yang mengatakan dia tidak melayan cabaran dari 'ikan bilis' dan ejekan Norman Zahalan yang menuduh Pemuda Pakatan Rakyat Pulau Pinang seperti 'kuda tunggangan' Ketua Menteri, semakin menampakkan siapa diri mereka yang sebenarnya,” katanya.

Syed menegaskan Debat Perdana Rakyat 2010 anjuran Sekretariat Muafakat Pemuda Pakatan Rakyat Pulau Pinang yang bertajuk “Isu Melayu-Islam Pulau Pinang : Antara Provokasi & Kebenaran” adalah pentas terbaik bagi menjelaskan semua isu.



penyapu sial


Mana ada telur Pemuda UMNGOK ni. Telor dia dah bagi kat Sayfool. Mereka ni semua dua kali aawwwwww dari sayfool. hehehehehehe

Kalau ajak buat demotrasi UMNO No.1.....kalau ajak berdebat UMNO no telor

PEMUDA ANAK HARAM ni memang TARAK telur macam BOSS dia...........KJ tu kalu cakap number one, buat kerja.............pui................yang pandai cari AYAM china saja.......

UMNO ni kalu nak ajak dia pi KACAU kat jalanan tu memang number satu....................pui.........UMNO ANAK HARAM

Rizal Faris Mohodeen Penyangak DPMM dan Norman Zahalan Penyangok Pemuda UMNO Pulau Pinang adalah contoh penyangak-penyangak politik murahan yang menjual isu Melayu dan Islam semata-mata untuk mengkucar-kacirkan Kerajaan Pakatan Rakyat Pulau Pinang. Inilah wajah penjahat dan samseng politik di Pulau Pinang. Bukan main lagi dipanaskan isu-isu mengenai Melayu dan Islam seolah-olah mereka juara rakyat memperjuangkan kebajikan Melayu dan Islam, tetapi semuanya dakyah dan pembohongan serta fitnah UMNO dan NGO yang busuk hati dan dengki dengan pembaruan Kerajaan Rakyat pimpinan DAP/PKR/PAS ini. UMNO semacam kempunan kerana tidak berpeluang memerintah Pulau Mutiara ini.

Selama ini UMNO putih mata melihat Pulau Pinang diserahkan kepada Gerakan untuk memerintah. Jahatnya UMNO dan NGO kroni UMNO ini. Lihat sudah mereka berbuat jahat di Perak sehingga Kerajaan Rakyat ditumbangkan secara melalui pintu belakang. Kini UMNO dan NGO jahat ini cuba menumbangkan Kerajaan Rakyat di Selangor dan Pulau Pinang, namun tidak akan berjaya. Demonstrasi gila-gila telah diadakan dengan pelbagai cara, seperti isu azan, kandang b**i, lembu kurban, kepala lembu, kuil, Kg. buah Pala, isu perarakan Maulidul Rasul, Kalimah Allah, hukum sebat keatas penzina wanita, bakar gereja, bakar masjid dan isu-isu kontroversi yang dicetuskan oleh UMNO dan NGO kroni UMNO.

Kejahatan dan kebusukan perangai mereka kini terselah. Bila ajak berdebat, macam-macam alasan diberikan, tidak mahu berdebat dengan ikan bilislah, kuda tungganganlah. Apakah mereka ini Pemuda UMNO dan DPMM Pulau Pinang ini bukan ikan bilis dan kuda tunggangan pemimpin UMNO Putrajaya ke? Inilah jiwa hipokrit dan munafik yang ada dalam pendokong UMNO dan NGO belaaan umno DI SELURUH NEGARA. Wajib bagi kita memerangi para munafik dan hipokrit ini.

Apa komen Mufti Perak, jangan dia ni jadi tikus dalam beras dan tikus yang membaiki labu, pandai kritik golongan luar UMNO tetapi tidak berani kritik pemimpin sesat dalam Kerajaan BN/UMNO, ini dinamakan mufti cari makan atau mufti belaan UMNO. Banyak mufti macam ni, macam juga profesor kangkung, so mufti jenis ini layak digelar juga sebagai mufti kangkung yang digunakan untuk menyerang bagi tujuan politik tertentu. Insaflah kita semua dengan keadaan kelam kabut di Malaysia kini dengan hakim-hakim dan mahkamah baik civil atau syariah jadi tunggang terbalik, tidak ketentuan oleh kerana dahsyat dan huruharanya URUS TADBIR NEGARA di bawah kepimpinan UMNO/BN.

No comments:

Post a Comment