ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 February 2010

lembaga hitam mengamuk di perak....15 hektar kebun musnah....

tindakan  gerombolan lembaga hitam   yang mengamuk  telah  memusnahkan kawasan ladang yang telah diusahakan selama 12 tahun di Air Kuning, Perak.

Kawasan seluas kira-kira 15 hektar itu telah dibangunkan bersama oleh sekumpulan 10 orang pengusaha dengan tanaman sayur-sayuran, ternakan lembu dan kambing, ternakan ikan dalam kolam serta pokon buah-buahan..musnah samasekali di kerjakan lembaga perosak ini.


Kawasan tersebut yang terletak berhampiran Taiping berada dalam Dewan Undangan Negeri Changkat Jering dalam Parlimen Bukit Gantang.

insiden ini berlaku kira-kira 48 jam selepas  salah sekor  ahli  yang bermastautin di pulau pangkor  di istiharkan mendapat mandat  semula sebagai ketua  gerombolan lembaga hitam yang semakin hilang populariti di kalangan rakyatnya...

"Mereka memusnahkan semuanya yang kami usahakan termasuk menebang pokok buah-buahan...Kerugian dianggarkan sekitar  RM500,000.00."kata penduduk di situ

tindakan ada otak tapi letak kat dubur sialfool  menyerupai tindakan yang diambil oleh rejim Zionis Israel ke atas penduduk Palestine.


"Kita membantah keras tindakan ini dan menuntut ketua  gerombolan lembaga hitam  supaya  memohon maaf  dengan pihak yang terbabit dan membayar ganti rugi kepada mereka.







selanjutnya di sini

No comments:

Post a Comment