ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 February 2010

wahai spenda sialfool.... Jangan dahului mahkamah, Anwar belum dibuktikan bersalah

Tindakan Utusan yang menyiarkan kenyataan seorang pensyarah yang antara lain berkata, Pakatan Rakyat (PR) perlu menggantikan Anwar sebagai Ketua PR dianggap sebagai kenyataan yang tidak bertanggungjawab dan menghina mahkamah kerana Anwar belum dibuktikan bersalah.

"Utusan akhbar yang diperkudakan Umno untuk mengelirukan rakyat terus istiqamah melakukan kerja terkutuk memporak perandakan pemikiran rakyat supaya lebih bercelaru dan kacau. "Tidak ada kerja lain selain melaga-laga, memfitnah, membohong dan sebagainya.

Tujuan hanya satu memecahbelahkan PR dan memberikan gambaran buruk PR kepada rakyat,.Adalah lebih baik pensyarah tersebut dan Utusan supaya menggesa pemimpin Umno yang jelas disabitkan dengan kesalahan rasuah supaya meletakkan jawatan terlebih dahulu antaranya Ali Rustam, Isa Samad dan lain-lain bukan Anwar yang belum dibuktikan bersalah.

Ada pemimpin Umno yang 'melarikan' anak raja, membawa duit 'cash' keluar negeri dengan banyak, rasuah, skandal, pernah bunuh orang dan sebagainya tetapi masih mendapat tempat dalam Umno selepas melakukan perkara tersebut tetapi mengapa Umno dan pimpinannya terus memberikan kepercayaan kepada mereka itu pada suatu ketika dahulu,. Hari ini Utusan menyiarkan kenyataan seorang pensyarah IPTA yang antara lain berkata, PR perlu menggantikan Anwar sebagai Ketua PR. Kenyataan dipetik berkata, perkara itu perlu kerana Anwar memberi rekod paling buruk kepada pakatan pembangkang dalam sejarah negara.

Pensyarah itu berkata, ini kerana belum pernah ada mana-mana pemimpin sama ada Ketua Whip atau Ketua Pembangkang di Parlimen Malaysia yang menghadapi pertuduhan sebegitu di mahkamah.Justeru kata pensyarah itu, pemimpin pembangkang perlu memilih sama ada Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang atau Penasihat DAP, Lim Kit Siang sebagai ketua mereka bagi menggantikan Anwar.



penyapu sial


hey kimak ko penyarah kangkung dan babi babi umno....setakat tuduh main bontot tak ada bukti dan belum jatuh hukum....boleh terima kenyataan mcm ini untuk di jadikan alasan seseoranmg itu meletak jawatan....bagaimana yang sudah terang lagi bersuluh rasuahnya....buktinya puak umno haramjadah telah menghukum ali ketam dari bertanding naib presiden parti beruk 1 malaysia kerana teribat politik wang tempoh hari....yang larikan anak sultan ,seludup duit rm 10 juta melalui pengurup wang ke luar negeri mcm mana pulak....dan mcam macam kelaku luar tabie puak umno kafir laknat nie....tak semengah tapi tak di sentuh lansung....

No comments:

Post a Comment