ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 February 2010

MAHKAMAH BUKAN DI BAWAH BONTOT PM MACAM DI MALAYSIA...DUIT RASUAH DI RAMPAS KERAJAAN SIAM

JADI PERDANA MENTERI BOLEH SONGLAP BERBILION RINGGIT
















Mahkamah Agung Thailand malam ini membuat keputusan untuk merampas 46.3 bilion baht (RM4.7 bilion) daripada sejumlah 76.6 bilion baht (RM7.8 bilion) aset yang dibekukan milik perdana menteri yang disingkirkan Thaksin Shinawatra dan keluarganya.

Jumlah harta yang dirampas itu bersamaan dengan 60 peratus nilai kekayaan dimiliki mereka termasuk kadar faedah yang ditimbangkan.

Panel sembilan hakim memutuskan untuk merampas harta keluarga Thaksin dan saudara-maranya, yang diperoleh hasil jualan Ship Corp kepada Temasek Holdings, syarikat pelaburan milik Singapura pada 2006.



BETAPA BEBASNYA BADAN KEHAKIMAN DI SIAM...DI MALAYSIA....BUKAN BAWAH BONTOT AJE....MUNGKIN CELAH BURID SIALFOOL KOT

BARU DUA PENGGAL JADI PM... THAKSIN SUDAH ADA BERBILION BILION

KALAU THAKSIN JADI PM SELAMA 22 TAHUN... AGAKNYA ADA BERAPA BILION RINGGIT

NASIB BAIK RAKYAT BANGUN LAWAN

AGAKNYA SIAPA DI MALAYSIA YANG SUSAH TIDOR BILA BACA BERITA INI

ITU FASAL LAH ANWAR MESTI DI PENJARA

KALAU TIDAK ADA MALAON TAK SENANG TIDOOOOR


TT

No comments:

Post a Comment