ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

18 February 2010

tak payah jadi nasrani dan majusi...dah lagi jelas SIS ( SATAN IN ISLAM )....jadi kafir @ murtad..

Seks haram: SIS pertikai tindakan kerajaan


Tindakan Jabatan Penjara merotan tiga perempuan Islam atas kesalahan mengadakan persetubuhan haram dianggap satu diskriminasi terhadap wanita.

Sisters in Islam (SIS) mendakwa tindakan merotan itu mencabuli hak sama rata dan tiada diskriminasi yang dijamin oleh perlembagaan kerana wanita tidak boleh disebat menurut Seksyen 289, Akta Kanun Jenayah.

Dalam kenyataan akhbarnya hari ini, Pengarah Eksekutif SIS Hamidah Marican (kiri) berkata memandangkan beberapa isu syariah berhubung perlaksanaan hukuman seperti kes Kartika Sari Dewi Shukarnor yang masih belum selesai, tindakan kerajaan itu dipertikaikan.

“Dengan melaksanakan hukuman itu, secara tidak langsung, ia menggambarkan kerajaan cuba menyembunyikan layanan tidak adil dan memalukan ini daripada pengetahuan umum, katanya

Semalam, Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Hussein mengumumkan tiga pesalah wanita itu bersama empat lagi pesalah lelaki dihukum sebat mengikut Seksyen 23(2) Akta Kesalahan Jenayah Syariah Wilayah Persekutuan 1997 (Persetubuhan Haram).

Hukuman berkenaan dijatuhkan oleh Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur antara Disember 2009 hingga Januari tahun ini..


SIS menggesa Menteri Pembangunan Wanita, Keluaraga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil (kanan) untuk segera bertindak bagi mengatasi masalah yang timbul akibat hukuman merotan itu dan juga kes Kartika.

Kerajaan juga, menurut beliau perlu mengkaji semula sebatan sebagai satu bentuk hukuman kerana ia mencabuli prinsip hak asasi manusia antarabangsa yang menganggap merotan sebagai hukuman yang kejam, tidak berperikemanusiaan dan memalukan.

“Kajian juga menunjukkan merotan bukan hukuman yang efektif bagi menjamin kesalahan jenayah seksual atau keganasan tidak akan berulang,” katanya.


malaysiakini



penyapu sial

memang sial dan sundal ,pelacur haramjadah SIS nie...cuba hangpa baca apa yg aku highlight kan...adakah ini selari dengan kehendak islam...adakah Allah SWT turunkan peraturan atau undang undang islam melalui alquran,hadis serta melalui para nabi serta rasul adalah untuk menzalimi manusia....mana dia ulamak ulamak UMNO....kenapa senyap dalam isu ini yang dah jelas melanggar akidah...

apa mulut ko orang dah kena tutup dengan duit dan jubur dia orang nie ke...????

baru sikit aje Allah SWT nak tunjukkan dah merungut...kalau ikutkan hukuman itu masih tak mengikut apa yang di tuntut oleh islam...

kalau sikit dah kata zalim dan diskriminasi ...jangan cakaplah kalau kena sebat 100 kali kerana berzina....tentu separuh gila setan nih menyalak macam babi hutan di buatnya....inilah akibat tak meletakkan syariat islam pada tempatnya dalam sisitem perundangan negara...

kalau hukuman kena lontar dengan batu.....seriau lah setan setan ini seantero dunia....
nampak SIS dah boleh keluarkan fatwa setaraf dengan ulamak....patut la..ayah pin pun suka meliwat dia orang nie... murid seperguruan ajaran sesat rupanya.....

SIS nie pandai bercakap aje....ikut nafsu dan akal yang di kawal oleh setan.....apa apa cadangannya semua tak selari dengan islam....

aku cadangkan SIS jadi sebuah kelab....kelab untuk golongan lesbian lagi baik....tak payah nak pakai topeng perkataan ISLAM...tapi akidah hancuuussss

ngaji quran pun ntah2 setakat mukadam pun tak lepas....piraaahhh...nak keluar fatwa kunun....!!!!!!!!!

jahil ngaku ajelah....tak payah lah nak menunujuk pandai......akhir zaman orang bodoh sombong serta jahil dalam ugama nak pimpin ulamak ....ni lah orang nya....!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment