ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 February 2010

blogger umno tak puashati dengan zambry kerana blogger haprak parpukari

Nampaknya pergolakan UMNO Perak semakin ketara, apabila UMNO diterajui oleh Zambri 5 -0, menurut cerita salah satu puncanya adalah kerana kemenanga Zambri dimahkamah sebanyak 5-0 lah membuat akar umbi terasa malu pada diri sendiri.

Umpama dua orang pelajar sekolah, nak ambik periksa SPM, si A seorang pelajar yang rajin, pandai, rajin pergi ke tuisyen, sembahyang tak pernah miss dan semua guru-gur dan pelajar sekolahnya mangharapkan akan jadi pelajar cemerlang bila dapat keputusan SPM nanti, manakala si B, seorang pelajar paling malas, banyak masaalah disekolah, selalu ponteng, samseng dan kaki buli, tetapi oleh kerana bapa si B ni orang berpengaruh ada jawatan, ......


Maka bila tiba waktu peperiksaan, siguru yang jadi penjaga dewan peperiksaan telah membantu si B menjawab semua kertas peperiksaan, apa tidaknya, mana jawapan yang salah semua diperbetulkan oleh si guru tersebut.

Bila keputusan peperiksaan keluar Si B telah mendapat 18 A1, manakala si A hanyalah mendapat 10 A sahaja...

Tentu perkara sebegini akan menjadi satu kejutan, seorang yang pelajar yang paling pemalas boleh mendapat keputusan cemerlang..


Begitu jugalah si Zambri ini, memang dah sah kalah, tetapi disebabkan ada tangan tangan-tangan yang mahukan kemenangan, maka bersepakatilah sang hakim terus sebulat suara memberi kemenangan 5 -0, nampaknya benarlah hadis nabi yang bersabda diantara 3 orang hakim 2 orang masuk neraka, tetapi kes Mb Perak, bukan setakan 5 hakim sahaja, malah ramai lagi, siap dengan Tok Imam yang sembahyang hajat, Yeop Saidin, Tok Mufti yang tukang baca doa selepas sembahyang hajat, Najmudin Elias Alhafis yang tukang sama-sama membaca al-Quran dan Ustaz Kazim adik Najmuddin tulang bagi ceramah di kediaan Zambri...

Kenapa mereka boleh sepakat dengan golongan penzalim, sebenarnya Allah nak tunjukkan kepada kita, bahawa tak semua alim ulama boleh pakai, ada juga yang jadi mangkok hayun hidup dengan mengharap belas ehsan pemerintah.. kerana ada sesetengah pihak didalam UMNO yang tak puas hati



parpukari....ha ha ha....layak jadi serbuk kari aje lah.....!!!!

maka luahan  tak puas hatinya di sini....http://1-mal.blogspot.com/2010/02/surat-terbuka-buat-datuk-seri-dr-zamry.html

1 comment:

  1. aku nak muntah tengok die..mungkin sebab senyum die kot.. wahaha

    ReplyDelete