ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 April 2010

apakah yahudi melayu UMNO betul betul nak bela rakyat Hulu Selangor...????

DR HALILI, APAKAH YAHUDI NAK BELA RAKYAT HULU SELANGOR?

Sebelum ini, Dr Halili adalah antara nama yang disebut-sebut menjadi calon PRK Hulu Selangor. Hari ini, tidak sangka-sangka keluar berita bahawa dia keluar PKR dan masuk UMNO. peliknya, keluar PKR di kala perang PRK sedang tercetus. Mustahil tindakan itu tidak ada agenda dan motif.

Ramai cakap, dia keluar PKR kerana ‘frust’ tak dapat jadi calon. Dia kata dalam Malaysiakini, dia tidak frust pun.

persoalannya, ”kalau kau tak frust tak dapat jadi calon, kenapa kau masuk UMNO. jika tidak, kau keluar je la PKR tu, tak payah la masuk UMNO. Tak pun, kau keluar PKR, masuk PAS ke, masuk DAP ke?”

Dakwa Dr Halili lagi, PKR hanya mahu kuasa. Tidak berusaha hendak membela hak rakyat.

”mungkin kau nak sangat berkuasa, tiba-tiba tidak dilantik, sampai kau lupa dah usaha kerajaan Negeri Selangor memberi kebajikan kepada rakyat. Mungkin kau lupa, air percuma, tawas dan banyak lagi. Semua benda ini, tidak pernah wujud masa UMNO memerintah selangor dahulu – apa alasan kau masuk UMNO untuk bela hak rakyat hulu selangor?”

Dr Halili juga kata, Najib dilihat ikhlas membawa perubahan dalam politik. Ia merupakan dorongan dia masuk UMNO.

Persoalannya, ”kalau Najib Ikhlas, kenapa dia pergi ’lepak’ dengan APCO yang zionis untuk buat 1 Malaysia? Kalau betul dia sayangkan rakyat Malaysia, mestilah dia jumpa kepakaran Malaysia, bukan jumpa kepakaran yahudi”

Persoalan kedua pula, ”lain macam je kau sebut nama Najib. Mungkin benarlah dakwaan ramalan bahawa PRK Hulu Selangor sebagai cara untuk menjayakan agenda 1 Malaysia untuk PRU akan datang”.

Sekian

Wallahu Alam

Al-Bakistani

No comments:

Post a Comment