ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 April 2010

CIBAI PUNYA UMNO....DIRI SENDIRI BERSETUBUH DENGAN YAHUDI TUDUH PAS MIRIP ISRAEL...KEPALA BAPAK HANG...!!!

Umno tuduh PAS mirip parti Israel

Ahli-ahli Parlimen Umno mencetuskan kekecohan apabila mereka menuduh PAS mirip sebuah parti politik Israel yang pernah menganggotai kerajaan pakatan 11 tahun yang lalu.

Ahli Parlimen Kota Belud Datuk Abdul Rahman Dahlan mencetuskan suasana tidak senang di kalangan wakil rakyat PAS apabila beliau mengatakan bahawa One Israel adalah mirip Pakatan Rakyat ketika perbahasan usul untuk merujuk Ketua Umum Pakatan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim kepada Jawatankuasa Hak dan Kebebasan.

Katanya, One Israel adalah pakatan ketika pilihan raya Israel pada 1999.

“One Israel terdiri daripada parti Buruh, parti Meimad dan yang terakhir Gesher yang berjuang untuk agama sama seperti PAS,” kata beliau menyebabkan ahli-ahli Parlimen terlibat dalam pertikaman lidah.

Ahli-ahli Parlimen PAS mendesak agar Abdul Rahman menarik balik kenyataan itu tetapi enggan berbuat demikian kerana kedua-dua parti menggunakan agama sebagai platform mereka.

Bagaimanapun Abdul Rahman akhirnya menarik balik kenyataan itu apabila kekecohan bertambah buruk.

Abdul Rahman juga menuduh pemimpin pembangkang menggunakan media asing untuk memburukkan imej negara.

Jelas beliau, tindakan beliau itu menyebabkan kerajaan terpaksa menggunakan firma seperti APCO untuk memperbaiki hubungan Malaysia dengan masyarakat antarabangsa.

“Mengapa tidak rakan-rakan saya dalam pembangkang faham perkara ini? Saya tahu wang sebanyak RM77 juta adalah satu jumlah besar tetapi harga ini yang kita perlu bayar untuk memperbaiki imej negara,” katanya lagi.

Kata wakil rakyat itu, RM77 juta itu cuma 0.03 peratus daripada bajet tahunan negara.

Ahli Parlimen Rembau Khairy Jamaluddin mempersoalkan mengapa APCO masih menjadi isu apabila firma berkenaan sudah membuat penjelasan bahawa khidmatnya hanya diperoleh pada Julai 2009 sedangkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak mula menggerakkan konsep 1Malaysia sejak 16 Sept 2008.



penyapu sial


macam pencuri masuk rumah...mana nak mengaku yang dia mencuri...malah di tuduh orang lain menjadi pencuri...ini lah pertangai UMNO APCO tak kenal dosa pahala dan tak kenal erti keinsafan ... dah seronok buat kejahatan...hati jadi beku dan bebal...tak boleh kena tegur...ada aje alasan nak pekena kan orang lain...!!!....BABI PUNYA UMNO DAN PENYOKONG PENYOKONGNYA....!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment