ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 April 2010

najis kelentong....projek mee segera di beri mase prk bukan rasuahkan pengundi

Projek tak bertujuan beli undi ...najib

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak menegaskan pengumuman pelbagai projek di Hulu Selangor tidak bertujuan untuk memancing undi bagi pilihanraya kecil kawasan itu. Beliau berkata, ia bertujuan untuk menyelesaikan masalah rakyat yang telah lama dihadapi mereka. "Kami tidak beli undi, tapi kami selesaikan masalah orang ramai. Ia adalah masalah sebenar yang tidak ditangani sejak sekian lama, ia adalah masalah besar yang dihadapi penduduk.

"Bukannya BN ke sana sini dan beritahu 'tengok sini, kami beri yang itu,kami beri yang ini', tidak," katanya. Sebelum ini terdapat dakwaan daripada Pakatan Rakyat yang mengatakan BN memperuntukan sebanyak RM167 juta bagi melaksanakan projek di kawasan Hulu Selangor.



penyapu sial


dah 15 tahun dah, sekarang baru lu nak kutip taik itu ke?....ka ka ka.....patutlah nama ko tu najis tong rosak, tong najis tu dah lama rosak la. tahniah najis, kerana sudi mengutip tai khinzir toyol tu...

siapa nak duit atau nak pembangunan, doakan YB-YB tu mati cepat. Kususnya dari parti United Malay No Otak. Kalau ada peluabng pijak dia bagi dia mati cepat. Gerenti United Malay No Otak akan lambakan duit banyak-banyak. Apa nak kesah, janji rakyat senang. Dapat hak mereka yang sepatutunya. Dari bagi kat buaya-buaya lahap (UMNGOK) tu baik bagi kat rakyat.

No comments:

Post a Comment